اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد

افزایش ظرفیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت در عرصه صنعت توزیع برق سمنان

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: در راستای طرح تکریم مردم و تسریع بیشتر در امر خدمات‏دهی، قرارداد جدید با دو دفتر دیگر پیشخوان خدمات دولت منعقد شد.

افزایش ظرفیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت در عرصه صنعت توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، احمد غنی‏‌پور ظهر امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از این دفاتر جدید در دامغان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: با فعال‏ شدن این دفتر، در حال حاضر دو دفتر در این شهر به متقاضیان و مشترکان برق ارائه خدمات می‏‌کنند.

وی افزود: یک دفتر جدید نیز در شهر درجزین فعالیت خود را شروع کرده و خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق به مراجعان را انجام می‌‏دهد.

مدیر دفتر فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به اینکه هم‏اینک شرکت توزیع برق سمنان از خدمات 11 دفتر پیشخوان دولت در استان سمنان بهره‏‌مند است، یادآور شد: ارائه خدمات قبول تقاضا و واگذاری انشعابات آمپری و خدمات پس از فروش شامل افزایش یا کاهش آمپراژ، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمع‌‏آوری دائم و موقت انشعاب، آزمایش کنتور و قطع موقت انشعاب برق از طریق این دفاتر خدمات‏‌دهی می‌‏شود.

وی اضافه کرد: تکمیل پرونده و صدور آگهی نصب جدید و تغییرات، ارائه خدمات تغییر نام اشتراک، صدور المثنی قبوض برق، اطلاعیه تسویه حساب، پاسخ به استعلام‌‏ها و موارد مربوط به تغییر یا تمدید تعرفه از جمله خدماتی است که در این دفاتر ارائه می‏‌شوند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول