اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

برگزاری برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در شادگان

فرماندار شادگان از برگزاری برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت‌ها، رشادت‌ها و ایستادگی‌های دلاور مردان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی افزود: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با ایثار و شهامتی که از خود نشان دادند در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند و در این مسیر هیچگاه متزلزل نشدند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی که از سوی دشمنان بر ما تحمیل شد شاهد خلق حماسه‌های بسیار بزرگی از سوی رزمندگان اسلام بوده‌ایم، عنوان کرد: ملت ایران در این جنگ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همه جهانیان و استکباران نشان دادند و ثابت کردند لحظه‌ای از پاسداری حریم اسلام و انقلاب غفلت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان است خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای آگاهی جوانان و نوجوانانی است که هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند.

سنواتی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت است تا اخلاص، شهادت طلبی و ایثار رزمندگان و شهدا را به نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

وی از برگزاری مسابقات مختلف در طول هفته دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با رژه نیروهای بسیج در اولین روز هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانوادهای معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در این زمینه تعامل لازم را برقرار کنند.

انتهای پیام/72001/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول