اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی انجام شد

اهدای 3200 نسخه تازه‌های کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، در آستانه هفته دفاع مقدس و در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ای سه هزار و 200 نسخه از تازه‌های کتاب دفاع مقدس را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

اهدای 3200 نسخه تازه‌های کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و نقش بسیار مهمی که در افزایش آگاهی افراد جامعه دارد، گفت: هر فعالیتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ارزشمند است و گسترش فرهنگ اهدای کتاب یکی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

سعادت جلال‌دوست با اشاره به تأثیر عمیق مطالعه در زندگی اجتماعی افراد اظهار کرد: کتاب‌خوانی در پرورش روح پرنشاط جامعه بسیار تأثیرگذار است زیرا مطالعه مفید مهم‌ترین راه انتقال علوم و منبع عظیم اندیشه و تفکر اسلامی است.

وی با اشاره به اهدای مستمر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از سوی این اداره کل افزود: اهدای این کتاب‌ها با هدف تقویت باورها و ارزش‌های دینی و تبیین حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس در بین مردم و خصوصاً جوانان و نوجوانان امروزی است.

کارشناس منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی نیز در این‌باره گفت: با اهدای کتاب‌های حوزه دفاع مقدس از طرف بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع  سه هزار و 200 نسخه از تازه‌های کتاب دفاع مقدس استان وارد مجموعه کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی می‌شود.

احسان سیفی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس از جمله مناسبت‏های بزرگ ایران اسلامی است که باید در شأن و منزلت رزمندگان و ایثارگران باشکوه تمام برگزار شود و یکی از وظایف اصلی نهادهای فرهنگی از جمله اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، تأمین منابع مطالعاتی این حوزه از تاریخ ایران اسلامی برای آشنایی هر چه بیشتر کتاب‌خوانان و کتاب دوستان با تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا کتاب‌هایی از جمله خراسان شمالی در دفاع مقدس، پروانه در آتش، جوانان در جهاد و شهادت، خاطرات خاکیان افلاکی در این دوره به کتابخانه‌های عمومی استان وارد می‌شوند.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول