اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد

اجرای 35 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گچساران از اجرای بیش از 35 برنامه متنوع در روزهای مختلف هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 35 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانگیر انصاری صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران پرداخت.

وی این برنامه‌ها را شامل؛ رژه نیروهای مسلح، برگزاری صبحگاه مشترک، میدان تیر، ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع سبک زندگی شهدا و تبیین اقتصاد مقاومتی، اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران عنوان کرد.

برپایی رژه نیروهای مسلح در گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداخت و ابراز داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور آغاز شده و تا شش مهر ماه ادامه دارد.

انصاری دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقه شعر دفاع مقدس، شب خاطره، برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، فضاسازی و سنگربندی مدارس و ادارات و تجلیل از روحانیون بسیجی و خانواده شهدای روحانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران برشمرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در نقاط مختلف شهر از جمله برنامه‌های این هفته بوده که با همکاری ادارات و نهادهای گچساران برگزار می‌شود.

انصاری با اشاره به برنامه‌های اعلام شده برای برگزاری گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس آگاه‌سازی جوانان است.

وی با تبیین رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس یادآور شد: به تصویر کشیدن دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و تبیین آرمان‌های شهدا به ویژه برای نسل نوجوان و جوان از مسائل مهمی بوده که در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با زنگ مهر در مدارس

انصاری برگزاری رژه نیروهای مسلح و ماشین ابزارهای سبک و سنگین جنگی و تکاوران رزمی ذوالفقار و دیدار اعضای فرماندهی سپاه با امام جمعه را از برنامه‌های نخستین روز دفاع مقدس عنوان کرد و عنوان این روز را اقتدار و صلابت اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گچساران ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس که روز دانش، پژوهش و دفاع ملی نامیده شده است نشست‌های سیاسی و بصیرتی با موضوع سبک زندگی شهدا و تبیین اقتصاد مقاومتی و حلقه‌های صالحین با موضوع دفاع مقدس برگزار و تشکیل می‌شود.

انصاری به صدا در آمدن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با زنگ مهر را از دیگر برنامه‌های اول مهر و دومین روز از هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های خوبی برای روز سرباز برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: آیین روز سرباز در سومین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان روز سرباز و پایمردی نام‌گذاری شده است به نحو مطلوبی برگزار می‌شود.

وی عفاف و پاسداری را عنوان چهارمین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ایثارگران و شهیدان عنوان پنجمین روز و  رزمندگان و ولایتمداری عنوان ششمین روز و درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی را عنوان ششمین روز از هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/82001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول