اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری مسابقه نقاشی «کودک و دفاع مقدس» در شهرری

مسابقه نقاشی «کودک و دفاع مقدس» با حضور کودکان و اعضای باشگاه کودک کتابخانه 13 آبان همزمان با هفته دفاع مقدس در جنوب پایتخت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نقاشی «کودک و دفاع مقدس» در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جهانگیر رهبری صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه نقاشی «کودک و دفاع مقدس» خبر داد و گفت: به‌مناسبت هفته دفاع و به‌منظور نهادینه کردن ارزش‌های ملی و وطن‌دوستانه در کودکان و نوجوانان کتابخانه کودک و نوجوان آذری یزدی این مجتمع اقدام به برگزاری این مسابقه در شهرری کرده است.

مدیر کتابخانه 13 آبان ادامه داد: آشنایی کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس مهم‌ترین هدف از برگزاری این مسابقه بین رده‌های سنی باشگاه کودک است.

رهبری افزود: اعضای باشگاه به صورت عمده، کودکان و نوجوانانی هستند که از توانایی‌های بالایی در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برخوردارند. 

وی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف باشگاه کودک 13 آبان ایجاد بسترهای مناسب فرهنگی و رشد و شکوفایی کودکان با فرهنگ غنی اسلامی است.

مدیر مجتمع کتابخانه‌ای 13 آبان عنوان کرد: کودکان بر اساس دانسته‌ها و اطلاعاتی که از بزرگترها و رسانه‌های دیداری و شنیداری دریافت کرده بودند تخیلات ذهنی خود را در این موضوع به تصویر خواهند کشید.

رهبری در خصوص این مسابقه بیان کرد: این مسابقه نقاشی به همت کتابخانه 13 آبان و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 برگزار خواهد شد و در پایان جوایزی از طرف کتابخانه کودک و نوجوان آذری یزدی به بهترین نقاشی اهداء می‌شود.

این گزارش حاکی است، کودکان و نوجوانان شش تا 11 ساله علاقمند به هنرورزی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه 13آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول