اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:

منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت نمی‌کند

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت در این شهرستان نمی‌کند.

منطقه آزاد اروند امتناعی به جلسات شورای سلامت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت‌ غذایی آبادان که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از این مصوبات این شورا در خصوص مسقف‌کردن کانال‌های دفع آب در شهرستان بود که باید توسط شهرداری انجام می‌شد.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: متاسفانه در این خصوص تاکنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نشده است.

جعفری تصریح‌کرد: یکی دیگر از مصوبات نیز در خصوص انتقال ترمینال برون شهری بود که قرار بود شهرداری بسترهای لازم برای این کار را فراهم کند.

وی اضافه‌کرد: برخورد با احشام سرگردان در سطح شهر و اخذ مجوز از دادستانی برای ذبح آنها از دیگر مصوباتی بود که شهرداری متولی آن بود.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین رسیدگی به وضعیت فاضلاب منطقه احمدآباد مصوبه دیگر جلسه قبل بود که خوشبختانه در این خصوص اقدامات مناسبی از سوی شهرداری و مسئولان آبفا انجام شده است.

جعفری افزود: آغاز به کار مجدد ستاد اتلاف سگ‌های ولگرد در آبادان نیز از دیگر مصوبات جلسه گذشته بود که تنها شهرداری آبادان گزارش کار خود را ارسال کرده و شهرداری‌های اروندکنار، چوئبده، منطقه آزاد اروند و پالایشگاه تاکنون گزارشی از اقدامات خود در راستای اتلاف سگ‌های ولگرد ارائه نکرده‌اند.

وی تصریح‌کرد: دیگر مصوبه جلسه قبل در زمینه وضعیت نامناسب بهداشتی در برخی از نقاط زیر محدوده منطقه آزاد اروند است.

معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه‌کرد: با وجود اینکه از منطقه آزاد برای حضور در این جلسات دعوت می‌شود متاسفانه مسئولان این سازمان امتناعی به این جلسات نمی‌دهند.

جعفری خاطرنشان‌کرد: در حالی که باید محدوده منطقه آزاد اروند یک منطقه نمونه باشد اما شاهد وضعیت بسیار نامناسبی در برخی از این نقاط هستیم.

وی گفت: باتوجه به غیبت مسئولان منطقه آزاد در سه جلسه پیاپی شورای سلامت اقدامات قانونی لازم در این خصوص را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/72008/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول