اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صنایع شیر ایران؛

افتتاح فروشگاه سلامت پگاه در گلستان

صبح امروز با حضور مسئولان صنایع شیر ایران فروشگاه سلامت پگاه در گلستان افتتاح شد.

افتتاح فروشگاه سلامت پگاه در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فروشگاه سلامت شرکت پگاه صبح امروز با حضور مسئولان صنایع شیر ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت پگاه گلستان و همچنین مردم شهر گرگان افتتاح شد.

مدیر روابط عمومی  امور بین‎الملل شرکت صنایع شیر ایران در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: سیاست صنایع شیر ایران این است که با برنامه‎ریزی که انجام داده به منظور توسعه فرهنگ مصرف شیر و ارتقاء سطح سلامت مردم تلاش کند.

محمد صراف‎زاده بیان کرد: یکی از شاخصه‎های توسعه یافتگی در کشور از دیدگاه سازمان ملل مصرف شیر است و صنایع شیر ایران و شرکت پگاه تلاش‎های زیادی را انجام داده و خواهد داد تا اطلاعات مردم نسبت به ارزش غذایی شیر را بالا ببرد.

وی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات و معضل‎های کشور ما پایین بودن سطح مصرف سرانه شیر است.

 

مدیر روابط عمومی  امور بین‎الملل شرکت صنایع شیر ایران تصریح کرد: فروشگاه‎های سلامت شرکت پگاه نیز با همین هدف تشکیل شده که تلاش بر این بوده در این فروشگاه‎ها با انجام فعالیت‎های فرهنگی و آموزشی سطح فرهنگ استفاده از شیر و فرآورده‎های آن در جامعه افزایش یابد.

صراف‎زاده ادامه داد: در همین راستا امروز اولین فروشگاه سلامت استان گلستان را در شهر گرگان افتتاح کردیم که در حال حاضر در بسیاری از استان‎های کشور این فروشگاه‎ها افتتاح شده است.

وی افزود: در هفته‎های آینده نیز در استان‎های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، یزد و اصفهان این فروشگاه را افتتاح خواهیم کرد.

صراف‎زاده خاطرنشان کرد: این فروشگاه علاوه بر انجام کارهای فرهنگی عرضه محصولات سالم شرکت پگاه که در سراسر کشور تولید می‎شود را به مردم عرضه خواهد کرد.

وی در پایان ابراز داشت: ما معتقدیم که شیر و فرآورده‎های آن سالم‎ترین غذا و غیرقابل جایگزین است و تلاش کردیم فرآورده‎های شرکت پگاه که در حوزه فرآورده‎های شیر که به بیش از 400 نوع می‎رسد را در این فروشگاه‎ها به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/83004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول