اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی:

بانک اطلاعاتی خیران سلامت در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی گفت: بانک اطلاعاتی خیران سلامت در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.

بانک اطلاعاتی خیران سلامت در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر اطمینان ظهر امروز در گردهمایی مجمع خیران سلامت که در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که در این مجموعه دنبال می‌شود، شناسایی و تجمیع خیران فعال در حوزه سلامت و در نهایت راه‌اندازی یک بانک اطلاعاتی است.

وی افزود: شناسایی و تجمیع خیران، کمک به بیماران نیازمند برای دریافت خدمات درمانی، آغاز احداث، نوسازی و تجهیز مراکز درمانی از مهم‌ترین برنامه‌‌هایی است که در این مجموعه دنبال می‌شود، از طرف دیگر ایجاد بانک اطلاعاتی خیران حوزه سلامت، تلاش برای تحقق اهداف بزرگ در حوزه سلامت آذربایجان غربی از اهداف فعالان این مجمع قلمداد می‌شود.

اطمینان خاطرنشان کرد: توسعه و تجهیز مراکز اورژانس، احداث مرکز تخصصی سوختگی، تاسیس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان، تهیه 100 دستگاه دیالیز، راه‌اندازی مرکز تخصصی پیوند کلیه و سایر اعضای بدن، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت استان نیز توسط این مجموعه دنبال می شود.

وی ادامه داد: ایجاد یک جریان دائمی پرداخت کمک‌های عمومی و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری سازمان‌های مردم نهاد از جمله نتایجی است، که بعد از فعالیت این مجمع در بستر زمان و با مشارکت اقشار مختلف جامعه به دست می‌آید، پس همه برای توسعه دامنه فعالیت‌های این مجمع گام بردارند.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت در آذربایجان غربی با اظهار به اینکه هر کس به انحای مختلف اعم از مالی، عاطفی، علمی، فکری و .. می‌تواند با این مجمع همکاری موثری را به منصه ظهور برساند، خاطرنشان کرد: بعضی از هموطنان برای اهدای زمین و احداث بیمارستان پیشقدم می‌شوند، ولی به دلیل بروز مشکلات قانونی از ادامه همکاری دلسرد شده و پیگیری نمی‌کنند.

وی با اظهار به اینکه در چنین مواقعی یک حقوقدان، یک پزشک و یا مهندس می‌تواند به یاری خیران سلامت بشتابد، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه برای تقویت این مجمع نهایت تلاش خود را به کار ببندند زیرا تقویت و فعالسازی آن در واقع کمک به خانواده و هموطنان خودمان قلمداد می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی به فعالیت مستمر این مجموعه از سال 1390 تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: این مجمع در سال 1388 به طور رسمی راه اندازی شده و با یک رکود دو ساله در سال 1390 اقدامات و برنامه های مختلفی در آن از سر گرفته شد.

اطمینان با اظهار به اینکه از تجربیات و یافته‌های علمی و تحقیقاتی مجمع در سایر استان‌ها نیز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: لازمه کسب توفیق در این مجموعه و کمک به بیماران نیازمند، بهره‌گیری از علوم و تجارب سایر نهادهای مشابه است، که در این راستا رسانه‌های جمعی نیز ما را یاری کنند.

انتهای پیام/61002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول