اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 104 قاچاقچی و توزیع ‌کننده مواد مخدر در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری هفت قاچاقچی، هفت توزیع‌کننده و 90 خرده‌فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

دستگیری 104 قاچاقچی و توزیع ‌کننده مواد مخدر در قزوین

غلام‌حسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته در چهار اقدام اطلاعاتی هفت قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: از این متهمان 20 کیلو و 560 گرم انواع مواد مخدر شامل 17 کیلو و 600 گرم تریاک، یک کیلوگرم سوخته تریاک، یک کیلوگرم حشیش، 590 گرم شیشه و 370 گرم هروئین کشف و ضبط شده است.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده را اجرا و با دستگیری 50 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان 786 گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با اجرای این طرح در شهرستان البرز مأموران انتظامی این شهرستان 22 خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر و 628 گرم انواع مواد مخدر شامل 501 گرم شیشه و 127 گرم سایر مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

دارایی اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز روز گذشته طرح دستگیری خرده‌فروشان و نگهدارندگان مواد مخدر را اجرا و 9 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول دستگیری هفت خرده‌فروش و نگهدارنده مواد مخدر به همراه کشف 23 گرم انواع مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان آبیک برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان آوج هفت نفر و در شهرستان بویین زهرا دو نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول