اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

دستگیری 156 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک هفته اخیر 156 قاچاقچی، توزیع‌کننده و نگه‌دارنده مواد مخدر در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 156 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن مانیتورینگ راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: یک هفته اخیر 94 سارق توسط پلیس آگاهی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف سرقت‌های انجام شده توسط 94 سارق، تصریح کرد: 21 فقره سرقت از منزل، 9 فقره سرقت مغازه و 42 فقره سرقت از اماکن خصوصی کشف شده است.

جدیدی ادامه داد: 19 دستگاه خودرو مسروقه و 18 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در یک هفته اخیر توسط پلیس آگاهی آذربایجان غربی کشف شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: کشف دو مورد کیف‌قاپی، یک مورد جیب‌بری و 12 مورد قطعات داخل خودرو از جمله سایر کشفیات سرقت در ارتباط با 94 سارق دستگیر شده توسط پلیس است.

وی به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: 156 قاچاقچی، توزیع‌کننده و نگه‌دارنده مواد مخدر در یک هفته اخیر توسط پلیس دستگیر شدند.

جدیدی با اشاره به کشف مواد مخدر از قاچاقچیان، خاطرنشان کرد: در این عملیات 7 کیلو و 707 گرم تریاک، 78 کیلو و 129 گرم حشیش و 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی کشف شد.

وی ادامه داد: یک هفته اخیر 50 معتاد به مواد مخدر دستگیر و تحویل مراکز بازپروری آذربایجان غربی شدند.

انتهای پیام/61010/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول