اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

دستگیری باند کلاهبرداران 700میلیون ریالی در استان مرکزی

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری حرفه‌ای که اقدام به 700 میلیون ریال کلاهبرداری تلفنی در سراسر کشور کرده بودند، خبر داد.

دستگیری باند کلاهبرداران 700میلیون ریالی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: ماه گذشته در پی ارجاع شکوائیه‌ای از پزشکی متخصص در شهر اراک مبنی بر کلاهبرداری و سوء استفاده از حساب شخصی وی، اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای بررسی دقیق موضوع آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد شخصی با تماس تلفنی با این پزشک تحت عنوان مسئول یکی از نهادهای دولتی و با استفاده از سهل انگاری وی اقدام به کلاهبرداری مبلغ 550 میلیون ریال از وی کرده است. کاکاوند با اشاره به پیگیری کارآگاهان پلیس در یافتن سرنخ‌های لازم در دستگیری این فرد تصریح کرد: در روند تحقیقات و با استفاده از روش‌های کارشناسانه، کارآگاهان توانستند این فرد را در استان تهران شناسایی و برای تکمیل تحقیقات، دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های خود معترف شد که کارت‌های عابر بانکی را همراه با رمز آن از افراد مختلف خریداری کرده و در اختیار سرکرده باند که در ندامتگاه به سر می‌برده، قرار می‌داده است.

وی با اشاره به کشف تعداد 17 سیم کارت تلفن همراه از مخفیگاه این فرد ادامه داد:‌ در تکمیل تحقیقات و در اعترافات متهمان دستگیر شده مشخص شد این افراد مبلغ 700 میلیون ریال از چندین نفر کلاهبرداری کرده‌اند که تحقیقات برای تکمیل پرونده در حال سیر مراحل قانونی است.

کاکاوند خطاب به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار گذاشتن اطلاعات حساب و کارت‌های عابر بانک خود به افراد ناشناس جداً اجتناب کرده و توصیه و هشدارهای پلیسی را به منظور پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/87009/خ/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول