اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری دشتستان:

برخورد قاطع و دستگیری سریع مجرمین موجب امنیت دشتستان شده است

رئیس دادگستری دشتستان گفت: برخورد قاطع و دستگیری سریع مجرمین موجب امنیت دشتستان شده است.

برخورد قاطع و دستگیری سریع مجرمین موجب امنیت دشتستان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار شامگاه سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح کشور است و تامین امنیت در این شهرستان امری بسیار مهم است.

وی افزود: همکاری مردم دشتستان با نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بسیار خوب است و این مهم موجبات رشد شاخص‌های امنیتی در شهرستان شده است.

رئیس دادگستری دشتستان از کاهش چشمگیر جرایم در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان جرایم در شهرستان دشتستان کاهش بسیار زیادی داشته و شاهد برقراری امنیت مطلوبی در این شهرستان هستیم.

رستگار تاکید کرد: با همت و تلاش صورت گرفته آمار جرایم امنیتی و خشن مانند قتل عمد، سرقت مسلحانه، ضرب و جرح، آدم‌ربایی و ... کاهش چشمگیر و قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به وجود دادگاه در بخش‌های آبپخش، شبانکاره و سعدآباد دشتستان، یادآور شد: امروز دستگاه قضایی در تمامی مناطق شهرستان حضور دارد و برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند.

رستگار با اشاره به گستره جغرافیایی و جمعیتی دشتستان، بیان داشت: با توجه به گستردگی جمعیتی و جغرافیایی شهرستان دشتستان، این شهرستان در وضعیت مطلوبی نسبت به سایر شهرستان‌های استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیار زیادی طی سال‌های گذشته در راستای تامین امنیت در شهرستان دشتستان صورت گرفته و شاهد امنیت بسیار خوبی در این شهرستان هستیم.

رستگار اظهار کرد: شرایط فعلی امنیت دشتستان در 20 ساله گذشته بی‌سابقه بوده و امروز دوران طلایی امنیت دشتستان است که با تلاش دسته‌جمعی مردم و مسئولان محقق شده است.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: برخورد جدی با مجرمین و دستگیری سریع آنها موجب ایجاد روحیه امید و دلگرمی در بین مردم دشتستان شده است.

رستگار افزود: در حال حاضر در شهرستان دشتستان قاتل فراری وجود ندارد و این مسئله بسیار مهمی است.

انتهای پیام/2452/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول