اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

ریالی اعتبار، از استانداری دریافت نکردیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ریالی اعتبار از استانداری دریافت نکردیم و ورزش در انتهای جدول بودجه قرار دارد.

ریالی اعتبار، از استانداری دریافت نکردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گردهمایی مدیران باشگاه‌های ورزشی شهرستان اصفهان ظهر امروز با حضور محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، ابراهیمی معاون توسعه ورزش اداره کل، جواد پرورش رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اصفهان و پویا دانشور دبیر هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان در خانه وزنه‌برداری اصفهان برگزار شد.

محمدرضا محمدجواهری در این مراسم اظهار کرد: بخش خصوصی باید بیش از این تقویت شده و به ورزش ورود پیدا کند تا بسیاری از کمبودهای ورزش حل شود.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی باید دو نکته اخلاق مداری و قانون‌مداری را مدنظر خود قرار دهند افزود: از زمانی که مسئولیت ورزش استان را به عهده گرفتم سعی کردم این دو نکته را در برنامه‌های خودم قرار دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه 650 باشگاه ورزشی در سطح استان وجود دارد که مسئولان این باشگاه‌ها از جنس ورزش هستند و با توجه به بازدیدهایی که همکاران من از این باشگاه‌ها داشته‌اند تخلفات کمی را در این باشگاه‌ها مشاهده کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در برخی از باشگاه‌ها فروش داروهای غیرمجاز صورت می‌گرفت که این موضوع ما را بر آن داشت تا یک کمیته نظارتی تشکیل داده تا بتوانیم نظارت خودمان را روی این‌گونه باشگاه‌ها افزایش دهیم و اکثر تخلفات نیز برطرف شده است.

جواهری با بیان اینکه ریالی اعتبار از استانداری دریافت نکردیم تاکید کرد: از طرف وزارت ورزش و جوانان 160 میلیون تومان برای تمام رشته‌های ورزشی در اختیار ما قرار گرفت که این مبلغ پول اعزام یک تیم ما هم نمی‌شود،  در قانون بودجه تنها 5 درصد به فرهنگ تخصیص یافته که تنها یک درصد از این 5 درصد به ورزش تعلق گرفته است و با این تفاسیر ورزش ته جدول بودجه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تخلفات در ورزش موجب شکسته شدن حرمت‌ها می‌شود و ما نباید این ارزش‌ها را با استفاده از پول‌های مقطعی بادآورده به فروش برسانیم.

وی تصریح کرد: در ورزش همه چیز پول نیست و چیزی که می‌ماند جوانمردی است و امیدوارم همه ما به این موضوعات توجه کنیم.

انتهای پیام/63020/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول