اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در گفت‌وگو با فارس:

معرفی گزینه استانداری از سوی نمایندگان اصولگرا صحت ندارد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: بر خلاف خبری که در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب چند گزینه استانداری بوشهر از سوی سه نماینده اصولگرا آمده اما این موضوع را بنده تکذیب می‌کنم.

معرفی گزینه استانداری از سوی نمایندگان اصولگرا صحت ندارد

عبدالکریم جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نمایندگان استان هنوز گزینه‌های نهایی خود برای تصدی پست استانداری بوشهر را نهایی نکرده اند.

وی بیان کرد: بررسی‌های لازم برای انتخاب گزینه مورد نظر نمایندگان ادامه دارد و تاکید می‌کنم مطرح شدن اسامی نهایی برخی افراد که اخیرا در برخی رسانه‌ها عنوان شده صحت ندارد.

نماینده مردم بوشهر در ارتباط با این سوال که آیا سه نماینده اصولگرای استان با حجت‌الاسلام پورفاطمی نماینده اصلاح طلب در مورد انتخاب گزینه‌های استانداری اختلاف پیدا کرده‌اند، گفت: نمایندگان استان هیچ اختلافی در مورد انتخاب گزینه استانداری ندارند و در حال بررسی انتخاب گزینه‌های نهایی هستیم.

جمیری در پاسخ به این پرسش که صحت دارد نمایندگان اصولگرای استان با گزینه مورد نظر پورفاطمی (تبادار استاندار دوره اصلاحات) برای استانداری مخالف بوده و همین امر موجب اختلاف شده است، گفت: این امر صحت ندارد و تبادار هم گزینه آقای پورفاطمی نیست، تاکید می‌کنم گزینه نهایی نمایندگان استان برای انتخاب استاندار آینده بوشهر مشخص نشده است.

وی بیان کرد: هیچ عجله و ضرب‌العجلی از سوی وزارت کشور برای معرفی استاندار به ما نشده و دولت و استاندار فعلی هم در حال حاضر با قوت کار خود را ادامه می‌دهند و ما هم عجله‌ای برای معرفی گزینه‌های استانداری نداریم.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر اسامی مختلفی از سوی رسانه‌های استان بوشهر در مورد گزینه‌های استانداری بوشهر مطرح می‌شود و اخیرا هم موضوع اختلاف بین سه نماینده اصولگرا و یک نماینده اصلاح طلب در رسانه‌ها مطرح شده بود.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول