اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیا ربیع فلاح در نخستین آزمون نمره قبولی می‌گیرد

کلید‌های ساختمان استانداری مازندران چگونه تکثیر می‌شود

بعد از مشخص شدن استاندار مازندران گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب دیگر مدیران در استان مازندران قوت گرفت و برخی‌ها انتخاب همکاران را آزمونی بزرگ برای ربیع فلاح استاندار جدید در مازندران تعریف می‌کنند.

کلید‌های ساختمان استانداری مازندران چگونه تکثیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تغییر در مدیریت استانداری مازندران پس از مشخص شدن رئیس جمهور بر سر زبان‌ها افتاد.

گزینه‌های زیادی برای استانداری مازندران مطرح بودند که وزارت کشور با توجه به آمادگی که در مازندران برای تغییر استانداری وجود داشت، کلید ساختمان سفید استانداری مازندران را به دست ربیع فلاح سپرد.

برخی‌ها مشخص شدن استاندار در مازندران در ابتدای کار دولت را گامی رو به جلو برای مازندران تعریف می‌کنند و معتقدند که این اتفاق بالاخره در این دولت می‌افتاد و مشخص شدن کلیددار جدید ساختمان سفید استانداری مازندران می‌تواند برنامه‌های در دست اقدام دولت برای مازندران را زودتر پیگیری کند.

ربیع فلاح پس از تحویل گرفتن کلید استانداری مازندران از طاهایی، با انتخاب معاون و همکارانش می‌تواند نخستین گام موثر برای توسعه استان را بردارد و یا این‌که با انتخاب افرادی هم حزب و جناح خود سیاسی‌کاری را در استان کلید بزند.

البته ربیع فلاح در گفته‌های خود تاکید کرد که اهل سیاسی‌کاری نیست و استانداری فراجناحی است و تلاش می‌کند که از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی در استان به کارگیری کند.

انتخاب طیف‌ها و گروه‌های سیاسی یک نظریه است و نظریه دیگر به کارگیری افرادی خبره در استان است که دلسوزان استان مازندران بر این موضوع بیشتر تاکید دارند که باید کسانی در مازندران روی کار بیایند که توسعه استان مازندران را در برنامه‌ کاری خود قرار دهند.

ربیع فلاح در انتخاب افراد باید این موضوعات را به خوبی مدنظر قرار دهد.

روزهای آینده مشخص می‌کند که استاندار جدید مازندران آیا تنها هدفش راضی نگه‌داشتن طیف‌ها و گروه‌های خاص سیاسی است و یا این‌که هدفش اعتلای استان مازندران است.

انتخاب معاونان استانداری مازندران و انتخاب فرمانداران در حال حاضر پس از مشخص شدن استاندار، دیگر دغدغه جدی مازندران است که در محافل و رسانه‌ها داغ است و حتی اخباری از محافل و نشست‌های مخفیانه به بیرون درز می‌کند که بر گمانه‌زنی‌ها بیشتر دامن می‌زند.

گمانه‌زنی‌هایی که در حال حاضر از این‌گونه محافل به بیرون درز کرد نشان از تغییرات جدی در سطح استان مازندران دارد و این موارد تنها در حد گمانه‌‌زنی است و امکان اظهارنظر قطعی درباره آن وجود ندارد.

اما نکته‌ای که باید مورد نظر استاندار جدید مازندران قرار گیرد، فاصله گرفتن از بخشی‌نگری است.

طاهایی در بیشتر محافل از مازندران یکپارچه صحبت به میان می‌آورد اما در زمان اختصاص 130 میلیارد تومان از درآمد مازاد مازندران به غرب استان مازندران بین گفتار و عملش فاصله افتاد و هر چه تلاش کرد نتوانست برای گفتارش در این مورد خریداری جمع کند.

ربیع فلاح نیازها و خواسته‌های مردم غرب، شرق، جنوب و شمال استان را به یک چشم بداند چون طاهایی با همه محبوبیتش در این مورد نمره منفی گرفت. 

به طور نمونه طاهایی می‌توانست بخشی از این اعتبار را برای کارخانه زباله سوز مرکز و غرب استان مازندران اختصاص دهد که احداث این کارخانه می‌توانست مشکل زباله ساری و حتی شرق و شمال مازندران را رفع کند و حتی مردم جنوب مازندران نیز از شر زباله‌های مرکز استان مازندران راحت می‌شدند.

الان بحث غرب و شرق و مرکز و جنوب در مازندران برای مردم آزاردهنده است، و برای از بین بردن آزار و اذیت‌های ذهنی که به خوره‌ای در مازندران تبدیل شده است در نقش استاندار در انتخاب معاونان و فرمانداران و حتی بخشداران نیز اثرگذار است.

ربیع فلاح با انتخاب افراد تاثیرگذار می‌تواند بر ذهنیت‌های موجود در استان مازندران خط بطلان بکشد و با انتخاب افراد تاثیرگذار در استان مازندران در نخستین آزمونی که پیش رو دارد موفق عمل کند.

انتهای پیام/86004/م40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول