اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مهر خبر داد

برگزاری ر‍‍ژه نیروهای مسلح در شهرستان مهر

فرمانده سپاه ناحیه مهر از برگزاری رژه 31 شهریورماه جاری در مهر با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا و پایگاه محور خبر داد.

برگزاری ر‍‍ژه نیروهای مسلح در شهرستان مهر

محمد فرزانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهر با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی است که رزمندگان، در دوران هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و امروز فرصتی به دست آمده تا یاد بزرگ‌مردانی را گرامی بداریم که نامشان بر تارک آسمان انقلاب اسلامی می‌درخشد.

وی ادامه داد: این بزرگ‌مردان هشت سال دفاع مقدس در آن دوران به گونه‌ای در مقابل دشمنان مقاومت کردند که مدعیان از تحلیل آن باز مانده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر با اشاره به این‌که امام خمینی (ره) این جنگ را به جنگ کفر علیه ایمان و حق علیه باطل تعبیر کرده‌اند، اظهار داشت: شروع جنگ تحمیلی یعنی آغاز افتخارات این ملت و تهاجم دشمن یعنی شروع دفاع مقدس از جنگی که 34 سال پیش دشمنان علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند تا ملت بزرگ ایران از ارزش‌های ایمانی و انقلابی خود دفاع کند و پیروز میدان شود.

فرزانه با بیان این‌که امروز ملت ما در جبهه‌ای گسترده‌تر و به مراتب خطرناک‌تر از دوران جنگ تحمیلی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: امروز که دشمنان نظام با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تمام توان خود را بسیج کرده‌اند تا ارزش‌های ایمانی و انقلابی ما را لگدمال کنند، وظیفه ما علاوه بر هوشیاری و آگاهی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی است.

وی عنوان کرد: باید با سلاح بصیرت در تحقق این وظیفه خطیر تلاش کنیم.

عضو شورای تامین شهرستان مهر خاطرنشان کرد: رویکرد امروز بسیج جهادی و فرهنگی است که سپاه نیز بر همین اساس فعالیت‌های خود را در عرصه فرهنگی در هفته دفاع مقدس به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه ناحیه مهر حضور سازمان‌یافته نیروهای بسیج در رژه حماسی 31 شهریورماه جاری که با حضور گردان‌های عاشورا، الزهرا و پایگاه محور برگزار می‌شود را نشانه توان و اقتدار نیروهای بسیج شهرستان دانست و عنوان کرد: برنامه‌های دیگری شامل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس و ائمه جمعه، یادواره شهدا، نشست‌های اخلاقی بصیرتی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، همایش مربیان حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و حضور سازمان‌یافته نیروی بسیج در نماز جمعه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان مهر است.

فرزانه در ادامه عنوان کرد: افتتاح سه مجموعه فرهنگی ورزشی در بخش‌های مرکزی، وراوی و گله‌دار، کلنگ‌زنی چهار مجموعه ورزشی دیگر، افتتاح 2 حوزه مقاومت شهری و چهار پایگاه مقاومت از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی است که در هفته دفاع مقدس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول در پایان اظهار داشت: امید است که پروژه‌های عمرانی و فرهنگی هفته دفاع مقدس مورد استقبال مردم ولایتمدار به‌ویژه بسیجیان این شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول