اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

بسیاری از روستاهای استان زنجان با کمبود آب مواجه هستند

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از روستاهای استان زنجان در حال حاضر با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

بسیاری از روستاهای استان زنجان با کمبود آب مواجه هستند

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی جامعه موضوع آب است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید قبلاً به فکر برطرف کردن مشکل آب بودند و به تامین آب شرب باید اولویت داده می‌شد، خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی برای برطرف شدن کم‎آبی‌ها چون سدسازی در کشور صورت گرفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت در زمینه آب شرب قابل قبول نیست و حرفی برای گفتن به مردم نداریم، اضافه کرد: پس از گذشت بیش از 30 از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم امروز با مشکل کمبود آب مواجه هستند.

وی با تاکید بر اینکه آب باید در اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد تا در هیچ نقطه از کشور مردم با این مشکل مواج نشوند، تصریح کرد: این موضوع هزینه بالایی نیز نیاز ندارد.

علیمردانی با بیان اینکه در نقاط زیادی از استان زنجان مردم با مشکل کم‎آبی روبه‌رو هستند، ادامه داد: به ویژه در سال‌هایی که خشکسالی است شدت این کمبودها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احداث سدها و تامین آب می‌تواند منطقه را متحول کند، یادآور شد: سد مشمپا مژده بسیار بزرگی برای مردم به شمار می‌رود که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در زمینه سد بعثت با بیان اینکه برای این سد اعتبارات ملی در نظر گرفته نشده است، اذعان داشت: وضع منابع مالی دولت نیز خیلی مناسب نیست.

وی با اشاره به اینکه اگر سد بعثت احداث نشود منطقه اطراف آن با مشکل کم‎آبی روبه‌رو می‌شوند، تصریح کرد: مسئولان باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

علیمردانی با بیان اینکه طی بازدیدی که از مناطق روستایی اطراف سد بعثت داشتیم برخی از مشکلات اورژانسی برطرف شده است، افزود: در سال‎جاری مشکل برخی از روستاها بسیار شدید است و امیدواریم مدیریت خوبی در این راستا صورت گیرد.

انتهای پیام/773006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول