اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش:

دانشکده سمای آبپخش در 12 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش گفت: دانشکده سمای آبپخش در 12 رشته تحصیلی از دانشجویان ثبت‌نام می‌کند.

دانشکده سمای آبپخش در 12 رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالحسین رئیسی ظهر امروز در نشست شورای اداری آبپخش با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: تاسیس دانشکده سما در منطقه آبپخش اقدام ارزشمندی است که با تلاش و همت همه مردم و مسئولان شاهد تحقق آن بودیم.

وی افزود: هدف همه مسئولان و مردم تعالی و ارتقای وضعیت جامعه است و تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شرایط لازم برای تحقق این خواسته را تسهیل می‌کند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش در جامعه علمی استان جایگاه ویژه‌ای را دارا است و از دیرباز به دارالعلم معروف بوده است و از این رو تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما برای مردم آبپخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیسی بیان داشت: از تمامی مبلغان علم و ادب انتظار دارم که دانشکده سمای آبپخش را یاری کنند و زمینه‌ساز گسترش‌ فعالیت‌های این نهاد علمی شوند.

وی اضافه کرد: ارتقای سطح علم و دانش تمامی ابعاد یک جامعه انسانی را در بر می‌گیرد و هر جا علم وارد شود، ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد و جامعه به سمت کرامت سوق می‌یابد.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به جمعیت بالای جوانان در آبپخش ایجاد این مرکز آموزش عالی در این منطقه زمینه‌ساز شکل‌گیری نهضت علمی در آبپخش می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش عنوان کرد: در گذشته جوانان آبپخش مجبور بودند برای ادامه تحصیل به شهرها و استان‌های همجوار بروند، ولی هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم برای برخورداری از تحصیلات عالی در اختیار ایشان قرار دارد.

رئیسی بیان داشت: دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش با ثبت‌نام از دانشجویان در 12 رشته تحصیلی کامپیوتر، الکترونیک، صنایع شیمیایی، امور اراضی، ساختمان، معماری، نقشه‌برداری، حسابداری، کودک‌یاری، مکانیک خودرو، برق صنعتی و ... فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در هر یک از رشته‌های تحصیلی که نرم جمعیتی برسیم شاهد تشکیل کلاس و ارائه خدمات به دانشجویان خواهیم بود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سمای آبپخش گفت: شرایط ویژه برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و ... از ویژگی‌های این دانشگاه است که به مردم اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

رئیسی بیان داشت: ارائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت با بازپرداخت در حین تحصیلات و پس از اتمام تسهیلات از خدمات حمایتی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما برای دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول