اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اهواز:

شرکت آب و فاضلاب اهواز در قبال وظایف خود پاسخگو نیست

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر شرکت آبفا اهواز در قبال وظایف خود پاسخگو نیست و همیشه شهرداری را مقصر اعلام می‌کند.

شرکت آب و فاضلاب اهواز در قبال وظایف خود پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالی‌پور در نشست شورای سلامت شهرستان اهواز که ظهر امروز در محل فرمانداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: حوصله و صبر ما در خصوص مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز دیگر به سر آمده است و مسئولان این شرکت فکری به حال فاضلاب اهواز کنند.

وی به نبود هماهنگی بین شرکت آبفا و شهرداری اهواز اشاره کرد و افزود: متاسفانه شرکت آبفا هر جا که در انجام مسئولیت خود ناتوان است مشکل کار را به گردن شهرداری‌ها می‌اندازد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: گرفتگی معابر به هنگام بارندگی مربوط به حوزه شهرداری‌ها نیست اما متاسفانه این موضوع را به ما نسبت می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه 2 شهرداری اهواز 35 مورد گرفتگی فاضلاب وجود دارد افزود: همچنین در منطقه 6 شهرداری 80 مورد گرفتگی فاضلاب وجود دارد.

عالی‌پور گفت: بطور حتم اگر شبکه‌های فاضلاب اهواز در سال لایروبی و یا ترمیم شود امروز با مشکل گرفتگی فاضلاب مواجه نمی‌شدیم اما متاسفانه این موانع به موقع برطرف نمی‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در سال‌های اخیر میزان بارندگی در اهواز تنها 100 میل گزارش شده است اما باز هم شاهد گرفتگی معابر و فاضلاب‌ها هستیم این در حالی بوده میزان متوسط بارندگی در کشور 210 میل است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: با توجه به نزدیکی فصل بارندگی شهرداری اهواز در خصوص آب گرفتگی فاضلاب‌ها هیچ گونه مسئولیتی را نمی‌پذیرد؛ ما تمام نقاط گرفتگی فاضلاب در سطح شهر اهواز را به شرکت آبفا گزارش داده‌ایم.

وی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر شرکت آبفا اهواز در قبال وظایف خود پاسخگو نیست و همیشه شهرداری را مقصر اعلام می‌کند.

عالی‌پور در ادامه به طرح پاکسازی عمومی اشاره کرد و گفت: طرح پاکسازی عمومی از دو سال پیش در استان آغاز شده و امسال نیز در 70 مدرسه به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح پاکسازی عمومی در 8 مدرسه در مناطق مختلف شهر اهواز به صورت نمادین برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار کرد: برای اجرای طرح پاکسازی عمومی از همه جهات آماده هستیم و برنامه‌های مناسب و مطلوبی برای روز سوم مهر ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/72015/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول