اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود معادن سنگ

هیچ عوارضی به عمران و آبادانی طرقرود اختصاص نیافته است

رئیس شورای شهر طرقرود گفت: با وجود معادن بسیار زیاد سنگ در این شهر هیچ عوارضی به عمران و آبادانی شهر اختصاص نیافته و درصدد هستیم معادن شهر را ساماندهی کرده و با اخذ عوارض قانونی بتوانیم مشکلات عمرانی شهر را حل و فصل کنیم.

هیچ عوارضی به عمران و آبادانی طرقرود اختصاص نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ربابه انصاری طرقی متولد سال 1346 و متاهل، دارای مدرک کارشناسی مامایی از دانشگاه آزاد اسلامی و مدرک کارشناسی ارشد مامایی در دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین دارای مدرک ام پی اچ از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی از کارشناسان برجسته معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و همزمان از مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی نیز بود و دارای سوابق متعدد پژوهشی است.

انصاری که با اکثریت آراء مردم شهر طرقرود به عنوان منتخب مردم رای اعتماد گرفت و توانست با ارائه برنامه‌هایش اعتماد چهار عضو دیگر شورای شهر طرقرود را بدست آورده و به عنوان تنها بانوی رئیس شورای شهر در استان اصفهان معرفی شود.

رئیس شورای شهر طرقرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز گفت: شهر طرقرود مانند کودکی است که تنها یکسال از تولد آن می‌گذرد و از شهرهای جدید التاسیس ایران است و می‌طلبد که مسئولان استان و شهرستان توجه بسیار ویژه به این طفل نوپا داشته باشند.

وی تصریح کرد: با وجود معادن بسیار زیاد سنگ در این شهر هیچ عوارضی به عمران و آبادانی شهر اختصاص نیافته و درصدد هستیم معادن شهر را ساماندهی کرده و با اخذ عوارض قانونی بتوانیم مشکلات عمرانی شهر را حل و فصل کنیم.

انصاری یکی دیگر از مشکلات شهر را وضعیت بهداشتی این شهر عنوان کرد و افزود: با هماهنگی خیران کلنگ احداث درمانگاه شهر را توسط خیران طرقرودی بر زمین زدیم و از مسئولان انتظار همکاری در اختصاص پزشک شبانه روزی و پرستار در این مرکز را داریم.

وی شعار شورای چهارم شهر طرقرود را وحدت، صداقت، قدرت و سرعت بیان کرد و ادامه داد: انشالله با حضور شش عضو شورا که شهردار هم جز اعضای شورا محسوب می‌شود یکی پس از دیگری برمشکلات فائق خواهیم آمد.

به گزارش فارس، شهر طرقرود چهارمین شهر شهرستان نطنز بوده که در 35کیلومتری جنوب نطنز واقع شده است.

انتهای پیام/63025/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول