اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای اردبیل

عضو کانون اردبیل برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی رضوی شد

عضو کانون پرورش فکری انگوت از توابع شهرستان گرمی برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی رضوی شد.

عضو کانون اردبیل برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم تجلیلی که عصر امروز از برگزیدگان جشنواره‌های کانون ادبی در اردبیل برگزار شد، از منتخبان سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی که با محورها و موضوعات مختلف برگزار شده و از استان اردبیل نیز منتخبانی در آن شرکت کرده بودند، تجلیل شد.

سینا رعدی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز انگوت استان اردبیل برگزیده بخش گروه سنی ششم دبستان و دوره راهنمایی این مسابقه بود.

در این گروه رضا شناوه از منیوحی استان خوزستان و پارسا برهانی از نائین استان اصفهان به عنوان دیگر برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

در گروه سنی اول تا سوم دبستان، محمد مهدی دیلمی‌فرد از بندر دیلم استان بوشهر، نیلوفر بهادری از جهرم استان فارس و متین ظاهری عبده‌وند از مسجد سلیمان استان خوزستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

در گروه سنی چهارم و پنجم دبستان نیز یاسمن رمضان‌پور از اهواز استان خوزستان، مانی رزاقی از گنبدکاووس استان گلستان و امیر حسین شادمان از شهر ماهان استان کرمان به عنوان سه برگزیده این گروه مشخص شدند.

همچنین برگزیدگان گروه سنی سال‌های دبیرستان سبا امیری از دهگلان استان کردستان، زهرا محمدی از رزن استان همدان و اسما سالمی از آبادان استان خوزستان رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در هشتمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد اعضا و مربیان مراکز کانون استان اردبیل درخشیدند.

در بخش ادبی آیدا مسرت از بیله‌سوار رتبه اول و نسترن علی‌خیاوی از مرکز شماره یک مشگین‌شهر رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش شعر سودا خیرخواه از مرکز اردبیل رتبه دوم و در بخش داستان سارا ستوده و معصومه رسولی رتبه دوم و سوم را از مرکز اردبیل به دست آوردند.

در بخش شعر رده سنی بزرگسالان پریناز ستونه مربی ادبی مرکز اردبیل رتبه دوم را به دست آورد.

در این جشنواره از مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان اردبیل به دلیل جمع‌آوری و ارسال آثار قابل توجه اعضا با اهدای لوح سپاسی قدردانی شد.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول