اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کتابخانه 13 آبان

سلسله نشست‌های کتابخوانی گروهی بانوان برگزار می‌شود

کتابخانه 13 آبان با همکاری انجمن زنان محله 13 آبان سلسله نشست‌های کتابخوانی را برگزار می‌کنند.

سلسله نشست‌های کتابخوانی گروهی بانوان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جهانگیر رهبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کتابخوانی گروهی بانوان در کتابخانه 13 آبان خبر داد و گفت: در هریک از جلسات این گردهمایی‌ها، بخشی از کتاب معرفی شده، با تعامل اعضای انجمن به بحث و بررسی گذاشته می‌شود تا افراد را در روند حل مشکلات فردی و اجتماعی توانمند سازد.

مدیر کتابخانه 13 آبان ادامه داد: در این دوره کتاب «لحظه اکنون» نوشته «استفان رت شافن» با ترجمه مهدی قراچه‌داغی، بررسی می‌شود.

وی در معرفی فعالیت این کتابخانه، اظهار داشت: در هر دوره سعی می‌شود با انتخاب کتابی مناسب، به توانمندسازی بانوان در رفع مشکلات اجتماعی و برخورد با آنها، کمک شود.

رهبری با بیان این که این کتاب از اوایل سال جاری در این نشست‌ها خوانده و بر روی مباحث آن گفت‌وگو می‌شود، عنوان کرد: در هر نشست یک بخش از کتاب را می‌‌خوانیم و هر بار یکی از اعضا داوطلب می‌شود مطالب را مطالعه کند و برای دیگران شرح دهد.

مدیر کتابخانه 13 آبان گفت: نشست کتابخوانی این هفته روز یک‌شنبه 10 شهریور ماه جاری بخش ششم از کتاب لحظه اکنون با موضوع «مدیریت زمان خود سازی و خود رهبری» بررسی خواهد شد.

رهبری افزود: کتاب «لحظه اکنون» از سوی موسسه انتشارات اوحدی منتشر شده است.

مدیر کتابخانه 13 آبان در پایان تصریح کرد: سلسله نشست‌های کتاب‌خوانی کتابخانه 13 آبان، یکشنبه‌های هر هفته ساعت 16 تا 17:30  در این مرکز برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، بانوان علاقمندان برای شرکت در این جلسات می‌توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول