اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

نیکوکاران خراسان شمالی به زوج‌های مددجو جهیزیه اهدا کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: نیکوکاران این استان به زوج‌های زیر پوشش این نهاد جهیزیه اهدا کردند.

نیکوکاران خراسان شمالی به زوج‌های مددجو جهیزیه اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: نیکوکاران استان طی امسال توانستند بیش از 92 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد اعطا کنند.

وی افزود: از مجموع جهیزیه اعطایی به زوج‌های نیازمند، بیش از 75 میلیون 66 هزار ریال در قالب کالا در اختیار زوج‌ها قرار گرفت و باقی مانده نیز به صورت نقدی به زوج‌های مورد نظر پرداخت شد.

حسین‌پور با بیان اینکه مجمع خیران کوثر با هدف جمع آوری کمک‌های خیران برای رفع نیاز و تهیه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش شکل گرفته است، گفت: خیران عضو در این مجمع بر اساس توانایی مالی خود با کمیته امداد همکاری دارند تا به این ترتیب در فراهم سازی زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند اقدامات شایانی را صورت دهند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر از مردم خیر نوع‌دوست و نیکوکار استان در راستای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی افزود: این نهاد سعی دارد تا با ایجاد تشکل مردمی کمک‌های مردم نیکوکار را به صورت هدفمند به خانواده‌های نیازمند ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 6 مجمع در قالب مجامع محسنین با این نهاد همکاری دارند، گفت: مجمع رضوان، کوثر، عطیه، ماعون، شفا، مشکوة از جمله این مجامع هستند که با کمیته امداد همکاری دارند.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول