اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 50 شرکت داخلی و خارجی

نمایشگاه جهیزیه عروس و سیسمونی نوزاد در اردبیل گشایش یافت

چهارمین نمایشگاه جهیزیه عروس و سیسمونی نوزاد با حضور بیش از 50 شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه جهیزیه عروس و سیسمونی نوزاد در اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گشایش این نمایشگاه که عصر امروز و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی اظهار داشت: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، غربی، مشهد، قم، اصفهان و اردبیل تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.

مرتضی شرافتی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات در 50 غرفه به معرض دید عموم و فروش هموطنان گذاشته شده است که شامل فرش، لوازم خانگی، صنایع چوبی و محصولات متنوع برای جهیزیه عروس و سیسمونی کودک است که هموطنان می‌توانند تا هفتم شهریور از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه محصولاتشان را با 15 درصد تخفیف و شرایط ویژه برای زوج‌های جوان عرضه می‌کنند، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها حتی به صورت اقساط بلند مدت محصولات تولیدی خود را به نوعروسان فروخته تا آنها در آغاز زندگی خود دچار مشکلاتی نشوند.

شرافتی با بیان اینکه در این ایام سال با توجه به پایان تعطیلات تابستانی مراسم عروسی به شکل گسترده انجام می‌شود، اظهار داشت: ما تلاش کردیم تا با برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای زوجین به وجود آوریم تا از این نمایشگاه با محصولات متنوع استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر شرکت‌های داخلی از کشور ایتالیا و کره جنوبی تولیدکنندگان محصولات خانگی و از کشور ترکیه تولیدکنندگان محصولات مبلمان و صنایع چوبی حاضر شدند تا جدیدترین محصولاتشان را به نمایش بگذارند.

وی در ادامه یادآور شد: تلاش ما بر این است که این نمایشگاه که به همت شرکت افق‌گستر راه‌اندازی شده فرصتی را فراهم کند تا بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بتوانند محصولات با کیفیت خریداری کرده و به خانه‌هایشان ببرند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها بیش از هر زمان دیگر به تقویت ارتباطات و تعامل مردم برای خرید محصول با کیفیت منجر شده و زمینه یک حرکت خوب و پویا را در توجه به محصولات کیفی‌تر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/62006/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول