اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان تأکید کرد

ضرورت حضور هوشمندانه دانش‌آموزان در همه عرصه‌ها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان بر حضور هوشمندانه دانش‌آموزان امروز در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه علم و تقوا تأکید کرد.

ضرورت حضور هوشمندانه دانش‌آموزان در همه عرصه‌ها

عزت‌الله ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه رزمندگان و ایثارگرانی است که با گذشتن از همه تعلقات مادی و دنیوی از این آب و خاک حمایت کردند و یاد و نامشان در تاریخ ماندگار شد. 

وی افزود: بیش از 36 هزار دانش‌آموز شهید در کشور تقدیم انقلاب شده که حدود یک پنجم کل شهدای دفاع مقدس را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان تصریح کرد: این دانش‌آموزان با وجود حضور فعال در عرصه جهاد و شهادت در عرصه علم و تحصیل نیز همچون حسین فهمیده حضوری چشمگیر و تأثیرگزار داشتند.

وی افزود: دانش‌آموزان آن روز، با درایت و بصیرت خود توانستند مجموعه نظام و انقلاب را تثبیت کنند و اکنون نوبت دانش‌آموزان امروز است که با الگو گرفتن از دانش‌آموزان نسل اول، کشتی انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

ستوده تأکید کرد: اکنون دانش‌آموزان باید با تبعیت از ولایت در صحنه‌های مختلف حضور یافته و نقش خود را ایفا کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان برخی از برنامه‌های سازمان که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود پرداخت و گفت: اول مهر ماه جاری در مدرسه فجر شاهد همدان و با حضور مسئولان استانی زنگ مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان افزود: با توجه به این که تعداد یک‌هزار و 76 شهید دانش‌آموز در استان داریم و در طول سال از خانواده‌های آنان بازدید به عمل می‌آید، در طول هفته دفاع مقدس از تعداد هشت خانواده شهید دانش‌آموز با حضور مسئولان سرکشی می‌شود.

وی گفت: دیدار با ائمه جمعه، برپایی نمایشگاه عملیات والفجر 5 در پادگان سیدالشهدا(ع) در سد اکباتان، برپایی ایستگاه صلواتی و بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود. 

انتهای پیام/2499/ت30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول