اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر:

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اعلام کنند

معاون فرماندار خرمشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی خرمشهر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خود را به فرمانداری اعلام کنند.

دستگاه‌های اجرایی خرمشهر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، لطیف حیایی اهوازی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم باید هر چه سریع‌تر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر برنامه‌های خود را به دبیرخانه اعلام کنند تا برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس را گرامیداشت و در راستای ترویج آنها تلاش کرد افزود: به همین مناسبت چهار کمیته ایثارگران، تبلیغات، پشتیبانی و فرهنگی را تشکیل داده تا اعضای این کمیته‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این هفته انجام دهند.

معاون فرماندار خرمشهر تصریح کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید با جان و دل از آنها پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون پاک شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است که نظام سرافرازی چون جمهوری اسلامی و مردمانی ولایتمدار داریم و باید برای حفظ آنها همه تلاش خود را به کار گیریم.

حیایی اهوازی عنوان کرد: از همه مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان و همچنین اعضای کمیته‌ها انتظار داریم هر چه سریع‌تر در راستای اجرای برنامه‌های ویژه و پرمحتوا در این خصوص اقدام کنند و تعامل و همکاری را از یاد نبرند.

انتهای پیام/ 72001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول