اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

اجرای پروژه‌های عشایر فردوس با اعتبار 35 میلیون تومان

سرپرست اداره امور عشایر فردوس گفت: از آغاز سال جاری تاکنون اداره امور عشایر فردوس اقدام به اجرای سه پروژه برای عشایر این شهرستان با اعتبار 35 میلیون تومان کرده است.

اجرای پروژه‌های عشایر فردوس با اعتبار 35 میلیون تومان

ولی‌اله داروغه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: عشایر مردمی سخت‌کوش و دلیر که با رنج و مشقت فراوان امورات زندگی را می‌گذرانند.

وی به تعداد خانوار عشایر فردوس اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در شهرستان فردوس 672 خانوار عشایری زندگی می‌کنند.

آبرسانی 1800 مترمکعب آب به محلات عشایرنشین فردوس

سرپرست اداره امور عشایر فردوس با بیان اقدامات صورت گرفته توسط این اداره برای رفاه حال بیشتر خانواده‌های عشایری اذعان داشت: از آغاز سال جاری تاکنون اداره امور عشایر فردوس اقدام به اجرای سه پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیون تومان کرده است.

داروغه با بیان این‌که اجرای پروژه مستمر آبرسانی سیار به محلات عشایرنشین این شهرستان از جمله این اقدامات بوده است، ادامه داد:‌ حجم این آبرسانی از آغاز سال جاری تاکنون یک‌هزار و 800 مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به اعتبار تصویب شده برای آبرسانی به محلات عشایری فردوس تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 20 میلیون تومان اعتبار تصویب شده است.

مرمت 120 کیلومتر از ایل راه‌های فردوس

سرپرست اداره امور عشایر فردوس با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 120 کیلومتر از ایل راه‌های عشایری در این شهرستان مرمت شده است، متذکر شد: برای مرمت ایل راه‌های این شهرستان 10 میلیون تومان اعتبار تصویب شده است.

داروغه یادآور شد: احداث شبکه برق چاه موتور آب شرب انسان و دام در منطقه میان تک با اعتبار 15 میلیون تومان از دیگر پروژه‎های اجرا شده توسط اداره امور عشایر فردوس است.

انتهای پیام/69021/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول