اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته دولت

5 پروژه امور عشایر خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: پنج پروژه امور عشایری استان با اعتبار بالغ‌ بر 601 میلیون ریال طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

5 پروژه امور عشایر خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

محمد‌ابراهیم ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی پنج پروژه مربوط به امور عشایری این استان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در سه شهرستان خراسان جنوبی افتتاح می‌شود، اذعان داشت: این سه شهرستان شامل شهرستان قاین، زیرکوه و سربیشه می‌شود.

بهره‌مندی 135 خانوار عشایر خراسان جنوبی از پروژه‌ها

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از اختصاص 601 میلیون ریال اعتبار برای این تعداد پروژه خبر داد و افزود: حدود 135 خانوار عشایر استان از مزایای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه بیشتر این پروژه‌ها در شهرستان قاین افتتاح می‌شود، تصریح کرد: خاکبرداری و خاکریزی به منظور ایجاد بند خاکی یکی از این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: برای افتتاح این پروژه 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

مرمت و بازسازی چاه مالداری عشایر قاین با اعتبار 204 میلیون ریال

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی متذکر شد: به مناسبت هفته دولت مرمت و بازسازی چاه مالداری عشایر قاین با اعتباری بالغ‌ بر 204 میلیون‌ ریال انجام می‌گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه پروژه مرمت و بهسازی حوض‌انبار یکی دیگر از سه پروژه‌ای است که در قاین در هفته دولت افتتاح می‌شود، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه 20 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی یادآور شد: در زیرکوه پروژه مرمت و بهسازی چاه مالداری با اعتبار 177 میلیون ریال در این هفته صورت می‌گیرد.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه در سربیشه استخر ذخیره آب احداث می‌شود، اذعان داشت: برای احداث این استخر 50 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69021/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول