اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک تأکید کرد

اجرایی کردن سیاست‌های دولت از سوی مسئولان آبیک

فرماندار آبیک بر احصا، شناسایی و اجرایی کردن سیاست‌های دولت یازدهم از سوی مسئولان این شهرستان تأکید کرد.

اجرایی کردن سیاست‌های دولت از سوی مسئولان آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با مطالعه و آشنایی با سیاست‌ها و افکار دولت، می‌توانند در پیشبرد اهداف و امور این شهرستان موفقیت بیشتر و چشم‌گیری کسب کنند.

وی افزود: برخی از مسئولان ناخواسته و به دلیل نشناختن موقعیت خود، دست به اقداماتی می‌زنند که در شأن آنان نیست و مخالف خط مشی مردمی هستند.

فرماندار آبیک با تأکید بر بالا بردن آستانه صبر و تحمل از سوی مسئولان خاطرنشان کرد: درست است که بسیاری از پاداش‌ها، اضافه‌کاری‌ها و هزینه‌های جاری کاهش یافته ولی مسئولان علاوه بر تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع، باید در تقویت روحیه و ایجاد نشاط و امید در مردم گام‌های مثبتی بردارند.

داداشی بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی با وجود تجاوز 72 کشور علیه ایران، خم به ابرو نیاوردیم و با بدترین شرایط زندگی کردیم.

این مسئول اضافه کرد: این در حالی است که فشارها و تحریم‌های کمرشکن فعلی موجود در کشور نیز هیچ خللی در روند زندگی مردم ایجاد نکرده است گرچه سختی‌هایی وجود دارد.

فرماندار آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هرچه داریم از ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران داریم که باید به عنوان برترین الگوهای نظام به مردم به ویژه جوانان شناسانده شوند.

داداشی با اشاره به آغاز سال تحصیلی نیز بیان کرد: برای ساعات ورود و خروج دانش‌آموزان به نیروهای انتظامی و راهور تأکیدات لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با همکاری شهرداری مسائل حفاری را رعایت کرده و تلاش خود را برای رفع مشکلات مضاعف کنند.

فرماندار آبیک اذعان کرد: گرچه از نظر بودجه و اعتبار مسئولان در مضیقه قرار دارند ولی با مدیریت صحیح توانسته‌اند شرایط سخت را تحمل کنند و مردم را از خود راضی نگه دارند.

داداشی بر تهیه وسیله حمل و نقل و ایاب و ذهاب کارگران برای اشتغال در شهرک صنعتی کاسپین تأکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید به این امر تحقق ببخشند تا با بیکاری جوانان مواجه نشویم که بیکاری خود هزاران معضل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به همراه دارد.

*مسئولان در آماده‌سازی فاز سه مسکن مهر تسریع ببخشند

این مسئول با تأکید بر آماده‌سازی فاز سه شهرک بعثت مسکن مهر از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری آبیک عنوان کرد: مسئولان با تسریع بخشیدن در ارائه خدمات آب، برق و گاز می‌توانند در اسکان متقاضیان مسکن مهر تحقق ببخشند.

فرماندار آبیک ادامه داد: با توجه به اینکه از سوی دولت اقساط مسکن مهر از 15 سال به 20 سال یعنی پرداخت قسط از سه میلیون ریال به دو میلیون و 150 هزار ریال با دو میلیون و 200 هزار ریال مصوب شده ولی هنوز در مراجع داری تهران مانده و رفع نشده و متقاضیان مهر را با مشکل مواجه کرده است.

داداشی با بیان اینکه بیمارستان دولتی شهدای آبیک در 13 خرداد ماه امسال افتتاح رسمی شده ولی هنوز تکمیل نشده، عنوان کرد: بخش اورژانس بیمارستان با حضور معاون اول رئیس‌جمهور سابق افتتاح شده ولی بخش‌های تخصصی آن راه‌اندازی نشده است.

وی با اشاره به کمبود آب شرب در شهر آبیک اضافه کرد: پس از 35 سال از عمر انقلاب اسلامی، شایسته نیست که بگوییم در تأمین آب شرب با مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول