اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه کردستان:

مسئولان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار در کردستان باشند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم سرمایه‌گذاری در کردستان، گفت: مسئولان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند تا اهداف اقتصادی و پیشرفت در این استان شکل بگیرد.

مسئولان باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار در کردستان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح بعداز ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروز اگر کسی از قدرت هوشمند برخوردار نباشد از قافله رقابت در دنیا عقب می‌ماند.

وی اضافه کرد: به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب کشورمان در بعد استراتژیکی و نیروی انسانی، سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف برای پیشرفت کشور و قرارگیری آن در جایگاه اساسی خویش یک ضرورت است و این نیاز مسئولان بخش اقتصادی را می‌طلبد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در استان کردستان فراهم است چرا که در کردستان امنیت لازم برقرار و دستیابی به نیروی انسانی ارزان قیمت، معادن فراوان و منابع خدادادی نیز آسان است.

سردار فلاح گفت: کردستان سرشار از معادن غنی است تا جایی که بیشتر آنها هنوز شناسایی نشده است که در صورت همت مسئولان و پشتیبانی از این مسئله  و استفاده درست از این پشتوانه قوی خدادادی، رشد و توسعه اقتصادی استان عملی می‌شود.

وی بیان کرد: اگر از صنایع و معادن استان صرفا در زمینه بهره‌وری بنگاه‌های تولیدی استفاده شود بدون شک سرمایه‌گذار ضرر خواهد کرد.

ترغیب سرمایه‌گذار زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه شناسایی سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت و معدن از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: امروز با وجود امنیت کامل در کردستان زمینه برای جذب سرمایه‌گذار فراهم است و باید با تشویق و ترغیب که یکی از مصداق‌های تحقق حماسه اقتصادی است، سرمایه‌گذاران را جذب کرد.

سردار فلاح بیان کرد: امروز نباید سرمایه‌گذار به دنبال سرمایه‌گذاری در استان باشد بلکه باید ما به عنوان مسئولان این استان به دنبال سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال در منطقه باشیم و با این روند و با وجود ظرفیتهای فراوانی که در کردستان وجود دارد، سرمایه‌گذاران زیادی حاضر به سرمایه‌گذاری در این استان خواهند شد.

وی تصریح کرد: نیاز به نظارت بیشتر در سرمایه‌گذاری یکی اصل اساسی است چرا که رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت و یکی از مولفه‌های جنگ هوشمند، داشتن رشد اقتصادی است و در استان کردستان بسترهای لازم فراهم شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تقویت شهرک‌های صنعتی در کردستان یک نیاز است چرا که با این مهم بخش زیادی از افراد جویای کار سامان می‌یابند و  همت مسئولان و برخورداری آنان از روحیه بسیجی این مسیر را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/‌79005/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول