اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تحقق حماسه اقتصادی نیاز به همت ‌‌‌مسئولان، بخش خصوصی و‌ فعالان بخش صنعت ‌دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اکنون باید برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کرد و این نیاز به همت مسئولان، بخش خصوصی و به ویژه فعالان بخش صنعت و تولید را دارد.

تحقق حماسه اقتصادی نیاز به همت ‌‌‌مسئولان، بخش خصوصی و‌ فعالان بخش صنعت ‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعداز ظهر امروز در کارگاه هم‌اندیشی مدیران عرصه تولید و صنعت استان کردستان در جمع صنعتگران واحدهای تولیدی با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: کشورمان در پرتو وجود این امام همام با عظمت و با عزت است و افتخار ما ایرانیان بهره‌مندی از حضور ایشان است.

وی به دهه کرامت و آغاز این دهه با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) اشاره کرد و تصریح کرد: حضرت معصومه در طاعت و بندگی خداوند به جایگاهی رسیده که امام رضا(ع) به ایشان لقب معصومه و عصمت و پاکی داده و این گونه شخصیت‌های بزرگ می‌توانند برای زنان و مردا در طاعت و بندگی الگو و سرمشق باشند.

نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به مقام و منزلت امام رضا(ع)، تصریح کرد: هر کسی تقوای بیشتری نزد خداوند داشته باشد نزد خداوند نیز گرامی‌تر است.

‌شاهرودی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس اضافه کرد: انقلاب اسلامی در شرایط خاصی با معجزه و کرامت شکل گرفت و پیروزی انقلاب اسلامی و مطرح شدن آن در سطح دنیا برای هیچ کس قابل تصور نبود.

وی به جریانات داخلی کشور در اوایل انقلاب اسلامی و جنگ داخلی گروهک‌های ضد انقلاب در آن زمان در استان کردستان اشاره کرد و گفت: دشمنان در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی به خیال خودشان می‌خواستند در طول سه روز تهران را به محاصره در آورند اما نتوانستند و جنگ نابرابر را به ملت ایران تحمیل کردند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان بیان کرد: جنگ تحمیلی اگرچه خسارت‌های زیادی به کشور زد اما از هر جهت برکاتی نیز از نظر پیشرفت صنایع دفاعی و نظامی کشور را به همراه داشت.

‌شاهرودی با اشاره به موفقیت‌های کشورمان در پیشرفت صنایع دفاعی افزود: امروزه پیشرفت موشکی و صنایع دفاعی در کشورمان به جایی رسیده که بسیاری از این تجهیزات واهمه دارند و حتی کشور آمریکا به عنوان ابر قدرت به این حقیقت پی برده و کشور اسرائیل با داشتن گنبد آهنی و اداوات نظامی پیشرفته از موشک‌های ایران احساس ترس دارد.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی زمینه‌ساز پیشرفت‌ کشورمان در تمامی عرصه‌ها از جمله صنایع دفاعی شد و امروز پیشرفت کشور در زمینه سدسازی نیز مرهون همین جنگ 8 ساله است که اکنون بلندترین سد جهان در کشورمان ساخته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان اسلام و با تاسی از فرهنگ بسیجی و حماسی و شهادت طلبی، کشورمان به پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های نوین در تمامی عرصه‌ها دست پیدا کرد.

‌شاهرودی خاطر نشان کرد: جنگ دانشگاهی بزرگ برای تعلیم دانش و علم و تقوای الهی بود و نیروهای جوانی تربیت کرد که در مقابل جهانیان بایستد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دولت دکتر روحانی تاکید کردند نباید از سرعت پیشرفت علمی و اقتصادی کم شود و این امر از همان دوران جنگ تحقق یافته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: با توجه به تمام تلاش دشمنان در سال 88 و در سال‌جاری نیز با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سعی کردند که مردم وارد صحنه سیاسی انتخابات نشوند اما مردم با هوشیاری و بیداری بیشتر مشارکت کردند و حماسه سیاسی را رقم زدند.

وی در پایان گفت: اکنون باید برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کرد و این نیاز به همت مسئولان، بخش خصوصی و به ویژه  فعالان بخش صنعت و تولید را دارد.

انتهای پیام/‌79005/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول