اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش:

امسال فقط به قهرمانی در لیگ می‌اندیشیم / مسئولان ورزشی توانمندتری می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش گفت: امسال هدف تیم خود را برای قهرمانی در لیگ دسته اول استان بوشهر بسته‌ایم و هدفی جز این نداریم.

امسال فقط به قهرمانی در لیگ می‌اندیشیم / مسئولان ورزشی توانمندتری می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سعید رضایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران که در محل تمرین تیم فوتبال این باشگاه برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد که در همین جا به تیم فوتبال شاهین آب‌پخش و هواداران این تیم و مردم شهر آب‌پخش برای صعود به لیگ دسته اول استان بوشهر تبریک عرض کنم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شاهین آب‌پخش از تیم‌های پرطرفدار شهر آب‌پخش است که صعود این تیم به لیگ دسته اول استان می‌تواند هم باعث رشد فوتبال در شهر آب‌پخش و هم باعث ایجاد شور و هیجان در ورزشگاه‌ها شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش ادامه داد: حضور 2 تیم از فوتبال آب‌پخش در مسابقات لیگ امسال جای امیدواری است ولی متاسفانه به علت ضعف مسئولان ورزش آب‌پخش در حال حاضر ورزشگاه ما توان میزبانی از مسابقات ما را ندارد که امیدواریم شاهد تحول در این زمینه و بهبود وضعیت زیرساخت‌های ورزشی آب‌پخش باشیم.

وی ادامه داد: زمین چمن آب‌پخش سال به سال ضعیف‌تر شده است و در حال حاضر در بسیاری از نقاط این زمین به جای چمن شاهد چاله هستیم که می‌تواند باعث مصدومیت بازیکنان شود.

رضایی تصریح کرد: هر چند این مشکلات و ضعف مدیریت‌ها بارها و بارها توسط مسئولان شهر و همچنین ورزشکاران و مسئولان تیم‌های ورزشی بیان شده است ولی مسئولان ورزش استان اقدامی در این زمینه صورت نداده‌اند.

وی اظهار داشت: روحیه مطالبه‌گری را در مسئولان ورزش آب‌پخش نمی‌بینیم و هیچ تلاشی برای جذب اعتبار و یا رایزنی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در آب‌پخش صورت نمی‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش خاطرنشان کرد: سال‌ها است که آب‌پخش تنها یک ورزشگاه دارد و هیچگونه پیشرفتی در زمینه زیرساخت‌های ورزش آب‌پخش صورت نگرفته است و تنها زمین چمن آب‌پخش نیز به علت عدم نگهداری مناسب نابود شده است.

رضایی به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس آب‌پخش در فصل جاری اشاره کرد و افزود: ابتدا باید از عباسی به عنوان رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه که در تامین هزینه‌های تیم همه توان خود را به کار گرفته است تشکر کنم؛ همه هزینه‌های باشگاه توسط ایشان تامین شده و هیچ‌گونه کمکی به ما صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بازیکنان بسیار خوبی را امسال جذب کرده‌ایم که حاصل تلاش‌های هادی ملک‌پور و دیگر دست‌اندرکاران تیم بوده است و با جذب این بازیکنان امسال خود را برای قهرمانی در لیگ آماده کرده‌ایم و هدفی نیز جز قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول استان بوشهر و صعود به مسابقات کشوری نداریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آب‌پخش افزود: کادر فنی بسیار خوبی نیز با هدایت آقای مهرداد فرخنده‌پی داریم که تعامل و همکاری و هماهنگی بین همه اعضای باشگاه ما را به این هدف بزرگ خواهد رساند.

وی ادامه داد: تیم فوتسال بانوان پرسپولیس آب‌پخش به لیگ دسته سوم کشور صعود کرده است ولی متاسفانه اعتبارات لازم برای تامین هزینه‌های حضور این تیم در مسابقات کشوری را نداریم.

رضایی افزود: تلاش‌های بسیار زیادی برای حضور این تیم در مسابقات کشوری صورت گرفته است و ما هم به مسئولان اعلام کرده‌ایم که نیمی از هزینه‌های تیم فوتسال بانوان را ما می‌دهیم و نصف دیگر هزینه‌ها را نیز مسئولان شهر آ‌ب‌پخش و ورزش استان تامین کنند ولی تاکنون کمکی به ما صورت نگرفته است.

انتهای پیام/2452/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول