اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری در بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران:

مسئولان واحدهای نیمه‌کاره مسکونی را سریع‌تر احداث کنند

عضو خبرگان رهبری گفت: از مسئولان انتظار داریم در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی نیمه‌کاره و باقی‌مانده را احداث کنند تا خدای ناکرده زلزله‌زدگان منطقه به مشکلی بر نخورند.

مسئولان واحدهای نیمه‌کاره مسکونی را سریع‌تر احداث کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حقوق بشر اسلامی منطقه هفت کشور، آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی در نشستی با فرماندار شهرستان اهر و اعضای شورای اسلامی شهر اهر در محل فرمانداری شهرستان اهر با بیان اینکه از مسئولان محلی انتظار داریم در کمترین زمان ممکن واحدهای مسکونی نیمه‌کاره و باقی‌مانده را احداث کنند تا خدای ناکرده زلزله‌زدگان منطقه به مشکلی بر نخورند، اظهار کرد: همچنان‌که مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران فرمودند زلزله باید به سکوی پرش و دگرگونی چهره این منطقه تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در بازدیدی که از نقاط مختلف داخل شهر اهر داشتیم بعضی از اماکن مسکونی شهری را غیرقابل سکونت یافتیم، افزود: امیدواریم در این زمینه دولت عنایت ویژه‌ای داشته باشد و اماکن شهری خسارت‌دیده باقی‌مانده از زلزله ارسباران را پیگیری کند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان هستند و در برهه‌های حساس حضور خود را نشان داده‌اند، خدمت به مردم را وظیفه تک ‌تک مسئولان دانست و از آنها خواست در رفع آلام باقی‌مانده مردم مناطق زلزله‌زده تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم قدردان مسئولان خدوم و تلاشگر هستند اینطور نیست که خدمات آنان را نادیده بگیرند، افزود: اقدامات درخور و قابل ملاحظه‌ای در مناطق زلزله‌زده صورت پذیرفته است که لازم است این اقدامات ادامه یابد.

آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی با انتقاد از افرادی که دستاوردهای انقلاب اسلامی در گذشته و خدمات و تلاش‌های مدیران باتجربه به‌ویژه دوران ترمیم زیرساخت‌ها در دوران پس از جنگ و دوران بازسازی و سازندگی کشور را زیر سؤال می‌برند، تصریح کرد: نادیده گرفتن خدمات دولت‌های گذشته و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، موجب ترویج یأس و بی‌اعتمادی مردم نسبت به انقلاب و مسئولان می‌شود قطعاً دولت اعتدال به واسطه تدبیر و امید و شعار اعتدال، این شیوه رایج در دولت‌های قبلی را نخواهد پیمود.

وی با بیان اینکه دولت برای پرداخت یارانه‌ها با مشکل روبه‌روست، افزود: تامین منابع مالی برای طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها از جدی‌ترین چالش‌های پیش روی دولت تدبیر و امید بوده و با وجود تدابیر اندیشیده شده از سوی مجلس شورای اسلامی در بودجه، دولت در حال حاضر برای پرداخت یارانه‌های نقدی با مشکل جدی مواجه است.

در این دیدار صدیقی فرماندار شهرستان اهر و اعضای شورای شهر اهر به بیان نقطه نظرات و مشکلات این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/60001//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول