اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای مسابقات کشوری ددلیفت:

مسئولان استان قزوین از ورزش ددلیفت حمایت نمی‌کنند

دارنده مدال طلای مسابقات کشوری ددلیفت گفت: تاکنون مسئولان استان هیچ‌گونه حمایتی از من نداشته‌اند.

مسئولان استان قزوین از ورزش ددلیفت حمایت نمی‌کنند

امیررضا چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: رسانه‌ها در ورزش پاورلیفتینگ ورود نکردند و ارتباط ورزشکارانی همچون من با رسانه‌ها تا به حال صورت نگرفته است؛ امیدوارم تعامل بیشتری بین رسانه‌ها و ورزشکاران این رشته صورت گیرد.

قهرمان مسابقات شهدای والامقام سپاه ادامه داد: تاکنون مسئولان استان به خصوص استانداری قزوین هیچ‌گونه حمایتی از من نداشته‌اند.

وی افزود: از لحاظ مالی مشکلی ندارم ولی تنها درخواستم از مسئولان این است که به این ورزش بها بدهند تا این رشته پرطرفدار از این حالت خارج شود.

این ورزشکار تأکید کرد: جوانان باید دقت کنند که تحصیل را در کنار ورزش فراموش نکنند من هم به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای علاوه بر اینکه دانشجوی رشته معماری هستم در طب سنتی هم شناختی دارم و با عضویت در پارک علم و فناوری نخبگان قزوین فعالیت‌های علمی خود را ادامه می‌دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات کشوری ددلیفت خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ام که در ورزش از طب سنتی استفاده کنم و داروهای نیروزای شیمیایی را از محیط ورزشی دور کنم.

وی ادامه داد: از مسئولان استان قزوین خواهش می‌کنم که برای این ورزش ارزش قائل شوند و مسابقاتی را در سطح‌های مختلف برگزار کنند تا قهرمانان خودشان را محک بزنند و استعدادهای جدید نیز در این ورزش شکوفا شود.

این ورزشکار اظهار کرد: در رده نوجوانان در مسابقات شرکت می‌کنم و از زحماتی که خانواده‌ام برای من کشیده‌اند تشکر می‌کنم.

پزشک عمومی امیررضا چگینی نیز گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی امیر خوب بوده و دائما تحت کنترل تیم پزشکی است و امیدوارم که تا فرا رسیدن مسابقات آسیایی به مشکلی بر نخوریم.

محمد معین گودرزی افزود: امیر از لحاظ بدنی هیچ مشکلی ندارد و رژیم غذایی‌اش کاملاً کنترل شده است.

انتهای پیام/77007/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول