اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری باشت:

تمام شرایط برای بازگشایی مدارس باشت فراهم است

رئیس شورای آموزش و پرورش و سرپرست فرمانداری باشت گفت: این نهاد به یاری سایر ادارات شهرستان کارهای لازم را انجام داده و همه چیز جهت بازگشایی مدارس فراهم است.

تمام شرایط برای بازگشایی مدارس باشت فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: با تدابیر انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی آموزش و پرورش و سایر نهادها تمام شرایط برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم است.

  محمدی که در شورای آموزش و پرورش این شهرستان سخن می‌گفت ابراز داشت: بهار مهر و آغاز سال تحصیلی و تقارن آن با سال‌روز هفته دفاع مقدس بوده که در این ارتباط برنامه‌های ویژه‌ای از سوی آموزش و پرورش و سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش قبل از شروع سال تحصیلی با برگزاری کلاس‌های آموزش راهنمایی و رانندگی رانندگان سرویس‌های مدارس، پاکسازی فضاهای آموزشی، مطلوب‌سازی فضای سبز محوطه مدارس و آماده کردن برنامه‌های آموزشی بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس آموزش و پرورش باشت نیز گفت: مشکل مدارس به لحاظ امکانات در حوزه آموزش برطرف شده است.

به گفته محمود نظری در بحث فضای فیزیکی مدارس و امکانات کارهای لازم صورت گرفته و به لحاظ آموزش و ارتقا و کیفی‌تر کردن آموزش در مدارس معلمین آموزش‌های لازم را در دوره‌های ضمن خدمت فرا گرفته‌اند.

نظام تعلیم و تربیت در شهرستان باشت در ادامه افزود: آموزش‌های لازم در زمینه ضمن خدمت فرهنگیان داده شده و در سال تحصیلی جدید همه دبیران و معلمان ما با آگاهی کافی از موضوعات درسی به تدریس در مدارس مشغول می‌شوند.

نظری ادامه داد: امسال سعی بر نظارت بیشتر در امر آموزش و تربیت دانش‌آموزان خواهیم داشت و مدارس به صورت مستمر مورد بازرسی کارشناسان ما قرار می‌گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اکنون هیچ گونه مشکل حادی در خصوص بازگشایی مدارس نداریم و معلمان و دبیران و دانش‌آموزان ما در همه مقاطع با اطمینان خاطر قدم به مدارس می‌گذارند.

انتهای پیام/82007/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول