اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زند به فارس خبر داد

آغاز دومین المپیاد ورزشی محلات قم با جدال در 10 رشته دختران و پسران

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از آغاز دومین المپیاد ورزشی محلات قم در هر دو بخش دختران و پسران خبر داد.

آغاز دومین المپیاد ورزشی محلات قم با جدال در 10 رشته دختران و پسران

اسماعیل زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دومین المپیاد ورزشی محلات قم با حضور استعدادهای نخبه و توانمند مناطق و محلات قم که کمتر فرصت حضور در ورزش قهرمانی و باشگاه‌های ورزشی سطح استان را پیدا کرده‌اند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توسط هیئت‌های ورزشی، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های مساجد، آموزش و پرورش و دیگر بخش‌های مرتبط، از نوجوانان و جوانان برای رقابت در هفته رشته ورزشی ثبت نام به عمل آمده و ورزشکاران شرکت کننده رقابت‌های خود را برای کسب مقام‌های اول تا سوم آغاز کرده‌اند.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: رقابت‌های بخش پسران در هفت رشته و همچنین مسابقات بخش دختران در همین تعداد رشته ورزشی برگزار می‌شود و به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که مسابقات تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به پایان برسد.

وی یاد آور شد: در رشته‌های ورزشی تیراندازی، پینگ پنگ، هفت سنگ، فوتسال، فوتبال گل کوچک، فوتبال دستی و والیبال شاهد برگزاری مسابقات در بخش پسران شرکت کننده در دومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات استان قم خواهیم بود.

زند خاطرنشان کرد: همچنین دختران ورزشکار شرکت کننده در این دوره از مسابقات به دنبال کسب عناوین اول تا سوم رشته‌های تیراندازی، تنیس روی میز، والیبال، هفت سنگ، دارت، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی تصریح کرد: از جمع 10 رشته ورزشی پیش بینی شده برای رقابت ورزشکاران شرکت کننده در دومین دوره رقابت‌های المپیاد ورزشی محلات استان قم رقابت هر دو بخش دختران و پسران در هفت رشته مشترک است و در سه رشته با یکدیگر تفاوت دارد.

مسئول گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بعد از تجربه موفق برگزاری نخستین المپیاد ورزشی محلات قم در سال 1391، دومین المپیاد ورزشی محلات قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با شرکت ورزشکاران مستعد مناطق مختلف قم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام هیئت‌های ورزشی مرتبط که برگزار کننده رقابت‌های دومین دوره المپیاد ورزشی جوانان و نوجوانان محلات قم در تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان قم هستند، امر استعدادیابی را به دقت اجرا می‌کنند و تمام ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها زیر نظر مربیان استعدادیاب هستند.

انتهای پیام/78002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول