اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر فدراسیون پزشکی ورزشی از اداره کل ورزش و جوانان قم

هیئت پزشکی ورزشی قم در جمع هیئت‌های برتر پزشکی کشور قرار گرفت

فدراسیون پزشکی ورزشی به پاس قرار گرفتن قم در جمع هیئت‌های پزشکی ورزشی برتر کشور از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تجلیل و قدردانی کرد.

هیئت پزشکی ورزشی قم در جمع هیئت‌های برتر پزشکی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، در لوح سپاسی که به همین منظور از سوی دکتر لطف‌علی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اهدا شده آمده است: «خانواده پزشکی ورزشی ایران نیک می‌داند که افزایش سطح رضایت‌مندی ورزشکاران سراسر کشور را مدیون همراهی یاورانی صدیق چون حضرتعالی بوده که هیچ‌گاه هیئت‌های استانی این مجموعه و در واقع بازوان توانمند این فدراسیون را تنها نگذاشته‌اید.

انتخاب هیئت پزشکی ورزشی استان قم به عنوان هیئت برتر گروه 2 در سال 1391 خود گویای این همکاری بی‌شائبه و نگاه ژرف شما به سلامت ورزشکاران است، بدینوسیله ضمن قدردانی از تمام حمایت‌ها و همراهی شما از مجموعه پزشکی ورزشی در آن استان زرخیز، توفیق روزافزون حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است برترین هیئت‌‌های استانی پزشکی ورزشی در مراسمی با حضور دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون معرفی و در سه گروه تجلیل شدند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول