اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی گزینه نمایندگان به وزارت کشور

پرونده انتخاب استاندار آذربایجان شرقی بسته می‌شود

نماینده ورزقان در مجلس از معرفی گزینه نهایی مجمع نمایندگان به وزیر کشور خبر داد و گفت: این گزینه از جمع پنج گزینه‌ای که قبلا پیشنهاد شده بود انتخاب و به وزیر کشور معرفی شده و پرونده انتخاب استاندار آذربایجان شرقی بسته می‌شود.

پرونده انتخاب استاندار آذربایجان شرقی بسته می‌شود

الهوردی دهقانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز هیئت دولت انتخاب استاندار چند استان از جمله آذربایجان‌شرقی را در دستور کار قرار داد و پیش‌بینی می‌شود در صورت اینکه اتفاق خاصی نیافتد پرونده انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه چند استان دیگر بسته شود.

وی از معرفی گزینه نهایی مجمع نمایندگان به وزیر کشور خبر داد و گفت: این گزینه از جمع پنج گزینه‌ای که قبلا پیشنهاد شده بود انتخاب و به وزیر کشور معرفی شده است.

دهقانی با تاکید بر موقعیت استراتژیک آذربایجان‌شرقی در کشور و منطقه گفت: کسی که به عنوان سکاندار استانداری آذربایجان‌شرقی انتخاب می‌شود باید توسعه‌گرا و آینده‌نگر باشد که این ضرورت جز با داشتن شناخت نسبت به استان و ظرفیت‌های آن فراهم نمی‌شود.

وی تعامل گرا بودن، داشتن برنامه و مدیریت را از دیگر شاخصه‌های استاندار آینده آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و گفت: فرد مورد نظر باید کلان‌نگر بوده و برنامه عملیاتی برای توسعه و پیشرفت با استفاده از قابلیت‌های بالقوه استان در تمام بخش‌های صنعتی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... را داشته باشد.

این نماینده مجلس توصیه‌هایی نیز برای استاندار آینده آذربایجان شرقی داشت و آن نداشتن نگرش امنیتی، پلیسی و فکر بسته بود.

دهقانی پیش‌بینی کرد انتخاب استاندار آذربایجان شرقی و تمامی سکانداران استان‌های کشور طی دو یا سه هفته آینده صورت گیرد.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول