اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کانون تدبیر و امید مازندران در گفت‌وگو با فارس:

حمایت از استاندار جدید مازندران حمایت از توسعه است

عضو هئیت رئیسه کانون تدبیر و امید مازندران گفت: حمایت از استاندار مازندران در راستای اطاعت از فرامین رهبری و دولت تدبیر و امید، حمایت از توسعه استان است.

حمایت از استاندار جدید مازندران حمایت از توسعه است

بهزاد حسنی‌اطاق‌سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: استان مازندران با مشارکت 93 درصدی در انتخابات 24 خرداد ماه نقش مهمی در انتخاب حجت‌الاسلام روحانی به عنوان رئیس جمهور داشته است.

وی همدلی و همگرایی مسئولان را نیاز ضروری مازندران برشمرد و افزود: مواهب طبیعی و اقتصادی زیادی در استان مازندران وجود دارد اما تاکنون این استان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست نیافته و همچنان محروم است.

حسنی به انتخاب ربیع فلاح به عنوان استاندار جدید مازندران اشاره و تصریح کرد: آیتم و فاکتورهای خاصی برای انتخاب استانداران پیش‌بینی شده بود که ربیع فلاح از این فاکتورها برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فلاح دارای سوابق متعدد اجرایی در وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جنگل‌ها و مراتع و دیگر دستگاه‌های اجرایی است پیش‌بینی می‌شود خدمات ارزنده‌ای در سطح مازندران انجام دهد.

عضو هئیت رئیسه کانون تدبیر و امید مازندران بیان داشت: انتخاب فلاح به عنوان استاندار مازندران بهترین هدیه دولت تدبیر و امید به مردم مازندران بوده است.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول