اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقابل رای به شهردار مورد نظر با ریاست یک کمیسیون در شورا گرگان‌

‌در شورای شهر گرگان ‌تقابل رای یک عضو شورا با انداختن رای در صندوق گزینه مورد نظر اکثریت اعضای شورای شهر صورت گرفت.

تقابل رای به شهردار مورد نظر با ریاست یک کمیسیون در شورا گرگان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یک منبع آگاه در شورای اسلامی شهر گرگان دقایقی پیش در گفت‎و‎گوی تلفنی با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: برابر دعوت‎نامه ارسالی و برنامه‎ریزی از قبل مقرر بود امروز با تشکیل جلسه‎ای برای تعیین ریاست و اعضای کیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر گرگان تصمیم‎گیری شود.

وی ادامه داد: اما متاسفانه به دلیل برخی سناریو‎های سیاسی این جلسه تا پس از رای‎گیری برای شهردار گرگان به تعویق افتاد.

این منبع آگاه درباره لغو این جلسه و تعویق آن تا پس از انتخاب شهردار عنوان کرد: برخی از افراد که در روزهای گذشته به نوعی بازی و سناریوی از پیش تعیین شده‎ای را در شورا هدایت و اجرا می‎کنند تصمیم دارند تا صبر کنند ببینند گزینه مطرح کمیسیون ادای و مالی شورا به چه کسی رای خواهد داد.

وی افزود: از آنجایی که احتمال می‎رود حسین صادقلو گزینه مورد حمایت اکثر اعضای شورا نامش از صندوق رای به عنوان شهردار گرگان خارج شوند این افراد در انتظار هستند تا این گزینه کمیسیون رای خود را در سبد حسین صادقلو انداخته تا او نیز مسئولیت کمیسیون اداری و مالی را داشته باشد.

انسجام در کلام، تفرقه در عمل

این اتفاق در حالی رخ می‎دهد که اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تصویب غیرعلنی برگزار کردن کمیسیون‎های مختلف شورا و حتی انتخاب شهردار سعی دارند خبرنگاران را از حضور در شورا دور نگه‎ دارند.

اعتقاد بسیاری از اعضای شورا هم برای موافقت با این موضوع این است که نمی‎خواهند شورای این دوره به حاشیه کشیده شود و یک عضو با سابقه نیز در شورا اعتقاد دارد که خبرنگاران از کوچکترین موضوعی مطالب بزرگ و پرحاشیه‎ای را درست می‎کنند.

همچنین ناصر گرزین رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اعتقاد دارد که این دوره از شورا منسجم‎ترین و یک‎دست‎ترین دوره شوراهای شهر گرگان است.

اما اخباری که از دقایق ابتدایی تشکیل شورای چهارم شهر گرگان و مسائل و موضع‎هایی که از بعد از آن به گوش می‎رسد و بسیاری از آنها نیز در رسانه‎ها منتشر شده جلوه‎ای از اتحاد و یکدستی را در شورای چهارم نشان نمی‎دهد.

انتهای پیام/83004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول