اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

مردم آزمون و خطا را از شورا نمی‎پذیرند

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شورای شهر امروز به بلوغ فکری رسیده و مردم اشتباه و یا آزمون و خطا را از شورا نمی‎پذیرند.

مردم آزمون و خطا را از شورا نمی‎پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین شامگاه شنبه در نخستین جلسه علنی و چهارمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: با توجه به لطف خداوند و اعتماد مردم به اعضای این شورا، 13 نفر از منتخبان مردم به این پارلمان محلی راه یافته‎اند و ما باید میثاقی دوباره و کمر همت ببندیم تا خدمت‎رسان مردم شهر باشیم.

وی ادامه داد: در این دوره از شورا باید بتوانیم با همکاری و استفاده از خرد جمعی به دور از تفکرات سیاسی و جناحی، تغییر و تحول جدی را در امور شهر ایجاد کنیم.

گرزین بیان کرد: امروز توقع مردم و نیاز جامعه جدید است، زیرا شورا امروز به بلوغ فکری رسیده و مردم اشتباه و یا آزمون و خطا را از شورا نمی‎پذیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: مردم امروز در انتظار تصمیمات و تغییرات جدی در شورا هستند.

وی افزود: آنچه که باید به آن توجه کرد این است که اگر می‎خواهیم موفق شویم و بتوانیم بودجه و خدمات مناسبی را برای سال آینده بسازیم باید از امروز شروع کنیم.

جنجال شورائیان برای رفع مشکل شهر و شهروند است

گرزین گفت: جنجال‎های اعضا در شورا برای بررسی و حل مشکلات و معضلات شهر و شهروند است پس همه ما باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و دموکراسی را در عمل اجرا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: این شورای 13 نفره نمی‎خواهد انرژی خود را برای موارد کم‌ارزش و حاشیه‎ای مصرف کند و در تلاش است تا بعد از چهار سال حرفی برای گفتن داشته باشد و در پایان دوره نگوید نتوانسته کار مثبتی را انجام دهد.

گرزین اعلام کرد: اولویت این دوره از شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد تحول بنیادی در شهر با اجرای برنامه‎های مدون و قابل قبول است.

وی در پایان ابراز داشت: این دوره از شورای شهر توانایی، علم و تجربه را در کنار هم دارد و با ملاک قرار دادن قانون تلاش خواهد کرد تا توسعه شهری را به خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/83004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول