اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ عضو شورای شهر گرگان به اخبار برخی سایت‏ها

ربیعی: من و خانواده‏ام کسی را تهدید نمی‏کنیم

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان اخبار برخی از سایت‌ها علیه خود پس از انتخابات هیئت رئیسه شورا را صرفاً خبرسازی خواند و گفت: من و اعضای خانواده‏ام کسی را تهدید نمی‏کنیم.

ربیعی: من و خانواده‏ام کسی را تهدید نمی‏کنیم

حسین ربیعی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ما همچنین مانند عده‏‏ای پیامک‏های تخریبی هم علیه کسی نمی‏فرستیم، وی بر رعایت اخلاق در روابط کاری و اجتماعی تاکید کرد و افزود: همه ما باید حضور در شورای اسلامی شهر و رایی که مردم به ما دادند را فرصتی برای خدمتگزاری بدانیم.

شرایط لازم برای کسب کرسی ریاست شورای اسلامی شهر گرگان را داشتم

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه با بیان اینکه شرایط لازم برای کسب کرسی ریاست شورای اسلامی شهر را داشته، اما ترجیح داد تا فرد دیگری این مسئولیت را بر عهده بگیرد، گفت: مگر ریاست چقدر ارزش دارد که این چنین عده‏ای به جای توجه به مشکلات و دغدغه‏های مردم به دنبال ایجاد تنش در آغاز فعالیت شورا هستند.

ربیعی تاکید کرد: ما سوگند خوردیم برای منفعت مردم و مصالح شهر تلاش کنیم، سوگند نخورده‏ایم که تنش و حاشیه بسازیم و از وظایف اصلی خود دور شویم.

من ابزاری به نام رای دارم و از روش‏های دیگر استفاده نمی‏کنم

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده مردم ابزاری به نام رای دارم و ضرورتی برای استفاده از روش‏های دیگر نمی‏بینم.

وی تاکید کرد: ذره‏ای در تصمیمی که برای خدمتگزاری به مردم گرگان گرفته‏ام تردید ندارم و منافع مردم را در رایی که برای انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان دادم می‏بینم و رفتارهای زشتی که پس از انتخابات هیئت رئیسه با بنده صورت گرفت مرا در عقیده‏ام مصمم‏تر کرد. 

ربیعی با پرهیز از دسته‏بندی شهروندان و با بیان اینکه همه شهروندان برابرند، خود را موظف به دفاع از حقوق آنها دانست و ابراز امیدواری کرد که بتواند خدمتگزار شایسته‏ای برای مردم گرگان باشد. 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: روزهای اخیر بسیاری از شهروندان و دوستان در تماس‏های تلفنی از رایی که برای انتخاب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان دادم تقدیر و نسبت به رفتارهای رشتی که علیه اینجانب در برخی سایت‏ها اتفاق افتاده، انتقاد کردند.

ربیعی رسانه‏ها را چشم و گوش جامعه برای دفاع از منافع شهروندان دانست و از آنها خواست تا اخبار درست را منتشر کنند.

انتهای پیام/83003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول