اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

شهردار گرگان تا سه‎شنبه مشخص می‎شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در تلاشیم بررسی گزینه‎های شهرداری گرگان تا روز سه‎شنبه به اتمام برسد و سکاندار شهرداری گرگان زمام امور را به دست بگیرد.

شهردار گرگان تا سه‎شنبه مشخص می‎شود

ناصر گرزین در حاشیه نخستین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان در خصوص انتخاب شهردار گرگان اظهار داشت: در روزهای اول گزینه‎های قابل بررسی 43 نفر بوده است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‎های بیشتر این تعداد در نهایت به 9 نفر کاهش یافت و بررسی بر روی این 9 نفر ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: مصاحبه و بررسی گزینه‎های پیشنهادی برای شهردار گرگان از امروز صبح در صحن شورا به صورت غیرعلنی آغاز شد.

وی عنوان کرد: حسین صادقلو یکی از گزینه‎های پیشنهادی بود که امروز در صحن شورا با اعضای شورا گفت‎و‎گو کرد و برنامه‎های خود را نیز ارائه کرد.

صادقلو مدیری قوی با چشم‎انداز خوب برای گرگان است

گرزین اضافه کرد: صادقلو 26 سال سابقه کار در شهرداری‎های ساری، بابل، قائم‎شهر، آمل، گنبد و چهار ماه نیز تجربه کار در شهرداری گرگان به عنوان شهردار را داشته است.

رئیس شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: وی در دوره دوم شورای شهر گرگان به مدت چهار ماه شهردار گرگان بوده که بنا به دلایلی شرایط ادامه کار برای وی فراهم نبود.

گرزین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره نقاط قوت وی و دیگر گزینه‎ها گفت: در حال حاضر سه گزینه دیگر باید مصاحبه خود را انجام دهند تا بتوان نظر داد.

وی تاکید کرد: ولی در مجموع آقای صادقلو مدیری قوی است و چشم‎انداز خوب برای شهر گرگان دارد.

2 کمیسیون به شورای شهر اضافه شد

وی افراد دیگری همچون بیژنی‎مقیمی، بابک جعفریان، محمدرضا سبطی، مختار زرگرانی، شهرام شاکری(شهردار فعلی منطقه دو گرگان) را گزینه‎های دیگر در دست بررسی برای شهرداری گرگان خواند و افزود: سعی خواهیم کرد تا بررسی این افراد تا سه‎شنبه به پایان برسد و سکاندار شهرداری گرگان هر چه سریع‌تر زمام امور را بر دست بگیرد.

گرزین در پایان از تشکیل دو کمیسیون جدید خبر داد و ابراز داشت: 2 کمیسیون سرمایه‎گذاری و خدمات شهری و فضای سبز به کمیسیون‎های شورای شهر گرگان اضافه شده و در حال حاضر شورا با 6 کمیسیون به کار خود ادامه خواهد داد و اعضای آن نیز تا 2 روز آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/83004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول