اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

انتخاب شهردار گرگان بازهم به تعویق افتاد

انتخاب شهردا گرگان که قرار بود عصر شنبه در صحن شورای شهر انتخاب شود با عدم حضور یک عضو شورا به جلسه‎ای دیگر موکول شد و به تعویق افتاد.

انتخاب شهردار گرگان بازهم به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر گرگان برابر قانون، انتخاب شهردار در دستورکار جدی شورای شهر گرگان قرار گرفت.

رئیس شورای شهر گرگان که پیش از این اعلام کرده بود سعی شورا بر این است که سه‎شنبه هفته گذشته به اجماع برای انتخاب شهردار گرگان برسیم در حاشیه آخرین جلسه بررسی گزینه‎های پیشنهادی در عصر همان روز اعلام کرد که جلسه رأی‎گیری شهردار گرگان به شنبه (23 شهریورماه سال جاری) موکول شده است.

ناصر گرزین عنوان کرد: براساس مصوبه شورای شهر برای انتخاب شهردار در روز شنبه باید هر 13 نفر اعضا حاضر باشند تا این انتخاب انجام شود و در صورت عدم حضور حتی یک نفر این انتخاب به روز دیگری موکول خواهد شد.

مردم و اصحاب رسانه در این چند روز با پوشش اخبار گوناگون در این خصوص سعی در شفاف‌سازی و پیگیری موضوع مهم انتخاب شهردار بودند و این انتظار را تا به امروز بر چشمان خود نگه داشتند.

شامگاه شنبه که خبرنگاران برای حضور و پوشش خبری جلسه علنی شورای شهر گرگان و پس از آن خبر انتخاب شهردار در شورای شهر حاضر شدند تا دقایق پایانی اتمام جلسه علنی دو عضو شورای شهر گرگان غایب بودند که در ذهن‎ها این موضوع نقش بسته بود که انتخاب شهردار امروز انجام نخواهد شد.

اما در لحظات پایانی جلسه علنی شورا دو عضو غایب حاضر شده و اصحاب رسانه نیز با ترک صحن و انتظار در سالن انتظار آماده بودند تا خبر انتخاب شهردار را در رسانه‎های خود منتشر و مردم را از انتظاری چند روزه خارج کنند.

انتخاب شهردار امروز با حضور اکثریت برگزار می‎شود

اما در عین ناباوری حسین ربیعی، سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با حضور در بین خبرنگاران گفت: جلسه انتخاب شهردار به دلیل عدم حضور عبدالرضا چراغعلی، یکی از اعضای شورا برگزار نمی‎شود.

وی ادامه داد: این جلسه به یکشنبه ( 24 شهریورماه) موکول شده است.

ناصر گرزین، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به خبرنگاران استان گفت: به دلیل اینکه برای برگزاری این جلسه در مصوبه، شرط برگزاری رأی‎گیری، حضور هر 13 نفر اعضا تعیین شده بود، به دلیل عدم حضور عبدالرضا چراغعلی عضو شورای شهر گرگان ابن جلسه برگزار نشد و به یکشنبه ( 24 شهریورماه) موکول شده است.

وی افزود: این جلسه با حضور اکثریت یعنی 9 نفر برگزار می‎شود.

*عبدالرضا چراغعلی یکی از آن دو نفر غایب بود که تا انتهای جلسه علنی شورا حضور نداشته و و در دقایق پایانی وارد صحن علنی شد.

سه گزینه مطرح برنامه‎ ندارند و من رأی نمی‎دهم

این موضوع تعجب اصحاب رسانه و اعضای شورا را نیز به همراه داشت که عبدالرضا چراغعلی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان درباره دلیل عدم حضور خود در جلسه رأی‎گیری شورا اظهار داشت: هیچکدام از سه گزینه‎ مطرح برای شهرداری گرگان برنامه ندارند و من به گزینه‎ای که برای تکیه زدن بر کرسی شهرداری گرگان برنامه نداشته باشد، رأی نخواهم داد.

وی ابراز داشت: من دلیلی برای اینکه به این سرعت برای شهرداری گرگان تصمیم بگیریم نمی‌بینم.

انتهای پیام/83004/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول