اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر تاکید کرد

ضرورت توسعه بیمه تامین اجتماعی ورنی‌بافان

امام جمعه اهر گفت: با توجه به اینکه اکثر اهالی مناطق روستایی و عشایری به این حرفه اشتغال دارند توسعه فعالیت‌های بیمه‌‌ای تأمین اجتماعی برای پوشش ورنی‌بافان بیش از پیش ضرورت دارد.

ضرورت توسعه بیمه تامین اجتماعی ورنی‌بافان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در پنجمین جشنواره ورنی در اهر با تقدیر از این ابتکار عمل مسئولان شهرستان اهر در برگزاری این جشنواره با هدف ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی اظهار داشت: ترویج آموزش‌های مهارتی در بین جامعه عشایری و روستایی باید در اولویت کارهای مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: تداوم برنامه‌های آموزشی می‌تواند در بهبافی ورنی و محصولات تولیدی مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول همچنین به بیمه ورنی‌بافان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر اهالی مناطق روستایی و عشایری به این حرفه اشتغال دارند توسعه فعالیت‌های بیمه‌‌ای تأمین اجتماعی برای پوشش ورنی بافان بیش از پیش ضرورت دارد.

 

 

 

وی گفت: این صنعت دستی در روستاها و جامعه عشایری باعث اشتغال و پرکردن اوقات فراغت آنها به خصوص در فصل بیکاری و زمستان شده است.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی بازی بیش‌داش از بازی‌های بومی و سنتی منطقه، همچنین پس از انتخاب نفرات برتر این جشنواره در حوزه صنعت ورنی از فعالان منتخب با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و در پایان نمایشگاه جنبی صنایع دستی در قالب سه غرفه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/60003/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول