اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم:

همایش بین‌المللی کار آفرینی و توسعه ICT برگزار می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم از برگزاری همایش بین‌المللی کار آفرینی و توسعه در حوزه ICT در قم خبر داد.

همایش بین‌المللی کار آفرینی و توسعه ICT برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید مهدی‌پور امروز در مراسم افتتاح دومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی که در مجتمع یاوران مهدی (عح) برگزار شد، به رشد و توسعه استان قم طی سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: استان قم همراه با پیشرفت‌های کشور در عرصه فناوری اطلاعات با تحولات بسیاری روبه‌رو بوده است و در این عرصه شاهد این هستیم که پژوهش‌های علمی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی ضرورت حمایت از پژوهش‌ها و تحقیقات علمی در حوزه IT  را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این عرصه برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه قم خبر داد و گفت: با دیگر مراکز علمی و پژوهشی نیز همکاری‌هایی داشته و نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم قم را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به یکی از استان‌های الگو در کشور تبدیل کنیم چرا که ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد.

مهدی‌پور ضرورت همکاری مدیران استانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بهمن ماه امسال نسبت به برگزاری همایش بین‌المللی کار آفرینی و توسعه در حوزه ICT در قم اقدام خواهیم کرد و در این راستا اقدامات لازم انجام شده است.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول