اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش‌آفرینی بی‌بدیل رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در 8 سال دفاع مقدس

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور رزمندگان استان در 8 سال دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل و ستودنی است.

نقش‌آفرینی بی‌بدیل رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در 8 سال دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ایران اسلامی است که همگان به آن‌ می‌بالیم.

وی به نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و ادامه داد: نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس ستودنی بود به گونه‌ای که بسیار زیبا پیروزی رزمندگان اسلام را چه از طریق صدا و چه سیما به سمع و نظر مردم می‌رساندند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی اعم از مجازی و مکتوب و صدا و سیما در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره رو به جلو حرکت می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم در هفته دفاع مقدس همچون هم‌کیشان خود در دوران هشت ساله دفاع مقدس امروز به شیوه‌ای دیگر وارد شوند و در این هفته مبارک و بزرگ نقش‌آفرینی کنند.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام با حمایت بی‌نظیر پدران و مادران و همسران وارد جنگ شدند که چنین بینش و دیدگاهی در نوع خود بی‌نظیر بود و باید گفت؛ پشتیبانی مردم از رزمندگان و از خودگذشتگی آن‌ها در دوران دفاع مقدس تا ابد در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

مسئول ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد به نقش‌آفرینی مردم در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش همه مردم در پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی ستودنی است.

امیری نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در دوران دفاع مقدس را نقشی مهم خواند و گفت: کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اولین استان به نسبت جمعیت در جهت اعزام رزمندگان به جنگ هشت ساله دفاع مقدس در جنوب، جنوب غرب و شمال غرب کشور است که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه یادآور شد: رزمندگان عشایر کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عملیات به‌ویژه‌ یگان‌های دیگر استان‌ها نقش داشتند و چون در آن زمان استان فاقد یگان و تیپ بود در دیگر استان‌ها از جمله فارس و مازندران نیز نقش‌آفرینی کردند.

این مسئول نظامی با تاکید بر این‌که حضور کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در تمامی نقاط جنگی کشور از جمله کردستان، آذربایجان غربی و ... مشهود است، گفت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد نقشی بی‌بدیل در تمامی نقاط جنگی کشور داشتند که از همه مردم استان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول