اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دهدشت تأکید کرد

ضرورت حفظ انسجام به تبعیت از رزمندگان دفاع مقدس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دهدشت انسجام و یکپارچگی رزمندگان را عامل موفقیت آنان خواند و با بیان اینکه این وحدت باید در طول تاریخ حفظ شود گفت: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

ضرورت حفظ انسجام به تبعیت از رزمندگان دفاع مقدس

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین پیروز ظهر امروز در نشست کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران دهدشت برگزار شد با تشریح ابعاد مختلف جنگ تحمیلی اظهار داشت: رزمندگان غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت از خاک مقدس کشور دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت وحدت و همدلی رزمندگان را متذکر شد و افزود: ارتش، سپاه و اقشار مختلف ملت در دوران جنگ دوشادوش هم در نبرد حضور داشته و با هم انسجام داشتند.

حجت‌الاسلام پیروز انسجام و یکپارچگی رزمندگان را عامل موفقیت آنان خواند و با بیان اینکه این وحدت باید در طول تاریخ حفظ شود تصریح کرد: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب ضامن حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

این مسئول با اشاره به فرماندهی دوران مختلف دفاع مقدس از دوره فرماندهی بنی‌صدر به عنوان سخت‌ترین شرایط نام برد و گفت: در این دوره عملیات بدون برنامه خاصی و به صورت گازانبری صورت می‌گرفت.

وی تصمیم دولت موقت بر تعطیلی ارتش در این دوره را از دیگر ضعف‌ها برشمرد و افزود: این اقدامات باعث از دست رفتن بخش اعظمی از خاک وطن شد و تا اواخر دوره فرماندهی بنی‌صدر همه عملیات یا با شکست مواجه می‌شد و یا پیروزی آنچنانی در پی نداشت.

حجت‌الاسلام پیروز با تبیین ابعاد رهبری امام خمینی(ره) در دوران جنگ تحمیلی بهره­ گیری از آموزه­‌های اسلام بر اساس توانایی و قابلیت­های رهبری خویش در هنگام جنگ را زمینه‌ساز موفقیت در استراتژی عملیات درون مرزی دانست و گفت: امام راحل توانست با شناخت از وضع موجود، تصمیم­ گیری سنجیده و مطابق با شرایط انجام دهد.

پیروز با بیان اینکه در اولین عملیات در داروین با نام «فرمانده کل قوا روح خدا» منجر به آزادسازی 3 کیلومتر از خاک وطن شد عنوان داشت: این عملیات به لحاظ پیشروی به قلب دشمن در روحیه رزمندگان تأثر بسزایی داشت.

وی با اذعان به اینکه رزمندگان دوران جنگ با دست خالی و به مدد الهی توانستند بر مشکلات فایق آیند خاطرنشان کرد: اگر امروز این اخلاص و فداکاری‌ها باشد قطعاً به پیروزی‌هایی دست پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/82016/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول