اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران حاصل ایثارگری‌های رزمندگان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در جهان حاصل حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران حاصل ایثارگری‌های رزمندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس ، رزمندگان و شهداء هشت سال دفاع مقدس را نماد ایثار و فداکاری نام برد و اظهار کرد: آنچه امروز ایران اسلامی را به قدرت، عزت و اقتدار رسانده است همین حماسه آفرینی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای بزرگداشت یاد و خاطره رادمردان ایران اسلامی دانست و گفت حماسه آفرینان با رشادت و اقتدار و با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری و برگ زرینی بر تارک انقلاب افزودند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه شهداء و رزمندگان، ایران اسلامی را به اوج اقتدار و قدرت رساندند تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ضمن تجلیل از ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، 10 شهید گمنام دفاع مقدس در 4 منطقه استان بوشهر تشییع می‌شود.

پرآور اضافه کرد: این شهداء که اول مهرماه وارد مرکز استان بوشهر می‌شوند، پس از تشییع با حضور مردم قدرشناس به مناطقی که برای خاک سپاری تعیین شده است منتقل می‌شوند.

وی اظهارداشت: 10 شهید گمنام دفاع مقدس در 4 نقطه نیروگاه اتمی بوشهر، جزیره شیف، چغادک و بندر ریگ تشییع و دفن می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بنا به درخواست اهالی مناطق یاد شده 3 شهید در جزیره شیف، 3 شهید دربندر ریگ ، 2 شهیددر نیروگاه اتمی بوشهر و 2 شهید در شهر چغادک تشییع و دفن می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول