اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان:

رسالت بانوان انتقال رشادت رزمندگان اسلام به آیندگان است

مدیرکل امور انوان و خانواده استانداری کردستان گفت: رسالت بانوان جامعه انتقال رشادت رزمندگان اسلام به آیندگان و نسل جوان امروزی است.

رسالت بانوان انتقال رشادت رزمندگان اسلام به آیندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصر صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دفاع مقدس که با حضور اعضای کمیته امور بانوان استان برگزار شد، اظهار کرد: زنان جامعه ما همواره عامل استحکام خانواده بوده و هستند و در هشت سال دفاع مقدس نیز با تشویق همسران و برادران خود به جبهه‌های نبرد و حمایت و تربیت فرزندان خود همواره همراه و یاور رزمندگان بوده‌اند.

وی افزود: زنان ایرانی همچنین با حضور خودجوش در کمیته‌ها و موسسات مردمی یار و یاور رزمندگان بودند و دوشادوش مردان نقش‌آفرینی می‌کردند.

وی یادآور شد: باید همه ما امروز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان همچنین به برنامه‌ریزی بانوان شاغل درادارات استان برای شرکت در برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان از جمله این برنامه‌هاست.

نصرصادقی بیان داشت: اهدای خون توسط بانوان شاغل در ادارات به منظور تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی نیز از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که توسط بانوان ادارات استان در این هفته انجام می‌گیرد و این امر بیانگر پشتیبانی بانوان از امنیت و سلامت کشور خواهد بود.

وی برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج بانوان و کمیته بانوان ادارات استان، برگزاری کارگاه حجاب و عفاف، برگزاری میزگرد نقش بانوان با ارزش‌های دفاع مقدس، ارائه خدمات پزشکی توسط مرکز بهداشت سنندج، حضور در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری نشست علمی با محوریت نقش خانواده در هشت سال دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر ادارات با کمیته بانوان ادارات استان شد و گفت: برنامه‌هایی هم با همکاری تشکل‌های مردم نهاد در حاشیه‌های شهر و روستاهای اطراف انجام می‌شود.

در ادامه این جلسه بانوان نماینده ادارات استان نیز به ارائه نظرات و برنامه‌های خود در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/79007/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول